TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Første gang jeg har overnattet her og rommet var veldig bra. Ikke bare at det var pent, men det hadde også en koselig atmosfære som er vanskelig å finne på et hotell (rom). Og stort pluss for hjelp med et jente problem av kvinnelig ansatt i resepsjonen. Stor klem til deg

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, lenah279
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Skal du føle på luksus og komfort er dette hotellet å booke! Fantastisk god service og nydelige rom. Frokosten er helt utsøkt. Det samme er maten i restauranten på hotellet. Ærverdige Theatercaféen er en del av hotellet og er virkelig verdt et besøk!

Takk, V1965NCmonikag
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde Superior rom, kjempe flott rom, deilig seng men savnet hotellputene. De som var i sengen var noe små. Morgenkåpe og tøfler akkurat slik vi ønsket oss. Super service på Roomservice og hyggelig betjening. Litt ekkelt med røyklukt i gangene på hotellet, men heldigvis ikke noe på rommet. Frokosten var god, men trekk for ekstra kostnad for pannekaker, alle virkelig gode hotellfrokoster med respekt for seg selv har pannekaker inkl i menyen.

Takk, 972stinep
Anmeldt 6. august 2019

Jeg fikk i dag muligheten til å spise en fantastisk frokost på «Caroline» på Continental. Servicen var fabelaktig og maten fantastisk. Servitørene var lett tilgjengelig og veldig blide og gode å ha med å gjøre. Jeg hadde bestilt Eggs Benedict, noe av det bedre jeg har hatt gjennom årene, mens min venn spiste på buffeten. Utifra det jeg fikk sett og smakt på fra han, var det også av ypperste kvalitet. Hotel Continental anbefales på det sterkeste, og det gjelder også alle restaurantene innad på hotellet! Overall en fantastisk opplevelse!

Takk, NicolasH1346
Anmeldt 21. juni 2019

Familiebegivenhet ble feiret I selskapslokalet "Salen" i begynnelsen av juni i år.

3-retters middag til 25 personer, og hatten av for mottagelse, borddekking, mat og service. Kjapt, vennlig og diskret personale sørget for rask og påpasselig servering.

Et nydelig lokale med massevis av vakre blomster laget en vakker ramme om en stor dag!

Flere av oss valgte å bo på hotellet denne helgen, og som ved mange tidligere besøk, var værelser, betjening, frokost og alt annet i ultraklasse.

Vi gleder oss til neste gang!

Romtips: Værelser med utsikt mot Slottet og Karl Johan er alltid et godt valg.
Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, TineC75