TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Jeg hadde billett til en bryllupsmesse som fant sted i 3 etg. Da jeg ankommer hotellet med min 6 uker gamle sønn i vogn, blir jeg nektet av resepsjonistene å ta med vognen inn på hotellet og opp på messen på grunn av dårlig plass. Jeg har med bæresele og sier at jeg kan sette vognen i et bagasjerom eller i en garderobe om det er trangt på messen. Det får jeg beskjed om at er helt umulig, og blir bedt om å sette barnevognen min ute på gaten!! De ansatte her er ikke til å rikke, dette er deres beste tilbud til meg mener resepsjonisten. Altså å sette en vogn til 14000 kr som jeg skal legge spedbarnet mitt i, ubevoktet i Oslo sentrum. Jeg tar heisen opp i 3 for å få tilbake pengene jeg har betalt, men der blir jeg med en gang tilbudt å sette vognen i garderoben. Dette løste seg for meg, men dette er virkelig hva jeg vil kalle sjokkerende dårlig service, særdeles lite kreative og hjelpsomme resepsjonister. Dette er hva hva jeg vil kalle meget utradisjonell servicepolitikk. Det står ingen steder på messens hjemmeside, eller hotellets hjemmeside, at barnevogner ikke er velkomne her. Skal du bo fint i Oslo, bo på Grand eller The Thief, der er folk hjelpsomme og høflige.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, B1179KHingrids
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Første gang jeg har overnattet her og rommet var veldig bra. Ikke bare at det var pent, men det hadde også en koselig atmosfære som er vanskelig å finne på et hotell (rom). Og stort pluss for hjelp med et jente problem av kvinnelig ansatt i resepsjonen. Stor klem til deg

Dato for oppholdet: oktober 2019
Takk, lenah279
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Skal du føle på luksus og komfort er dette hotellet å booke! Fantastisk god service og nydelige rom. Frokosten er helt utsøkt. Det samme er maten i restauranten på hotellet. Ærverdige Theatercaféen er en del av hotellet og er virkelig verdt et besøk!

Takk, V1965NCmonikag
Anmeldt 7. august 2019 via mobile enheter

Vi hadde Superior rom, kjempe flott rom, deilig seng men savnet hotellputene. De som var i sengen var noe små. Morgenkåpe og tøfler akkurat slik vi ønsket oss. Super service på Roomservice og hyggelig betjening. Litt ekkelt med røyklukt i gangene på hotellet, men heldigvis ikke noe på rommet. Frokosten var god, men trekk for ekstra kostnad for pannekaker, alle virkelig gode hotellfrokoster med respekt for seg selv har pannekaker inkl i menyen.

Takk, 972stinep
Anmeldt 6. august 2019

Jeg fikk i dag muligheten til å spise en fantastisk frokost på «Caroline» på Continental. Servicen var fabelaktig og maten fantastisk. Servitørene var lett tilgjengelig og veldig blide og gode å ha med å gjøre. Jeg hadde bestilt Eggs Benedict, noe av det bedre jeg har hatt gjennom årene, mens min venn spiste på buffeten. Utifra det jeg fikk sett og smakt på fra han, var det også av ypperste kvalitet. Hotel Continental anbefales på det sterkeste, og det gjelder også alle restaurantene innad på hotellet! Overall en fantastisk opplevelse!

Takk, NicolasH1346