TripAdvisor
Publiser
Innboks
Anmeldt 1 uke siden via mobile enheter

Dette er kanskje det beste konferanselokalet i Oslo. Godt innemiljø, alt AV utstyr du trenger er tilgjengelig. Fin pausemat. Maten som tilbys er nydelig, variert og topp klasse. Her kommer jeg veldig gjerne tilbake!

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, HCMy
Anmeldt 4. november 2019 via mobile enheter

Beste hotellet jeg har bodd på i Oslo. Alle ansatte er serviceinnstilte og alt bare fungerer. Beliggenheten er suveren, med gangavstand til «alt». Frokostbuffeten er ikke overdådig, men du finner det du forventer, og kvaliteten på maten er bra. Rommene er fine og praktiske og inneholder det du trenger. For oss som av og til kommer med bil, har hotellet en bra garasje. Rommene som ligger mot Stortingsgata kan være litt utsatte for støy fra trikken.

Reisetype: Reiste alene
Takk, oddvarf2017
Anmeldt 20. oktober 2019 via mobile enheter

Jeg hadde billett til en bryllupsmesse som fant sted i 3 etg. Da jeg ankommer hotellet med min 6 uker gamle sønn i vogn, blir jeg nektet av resepsjonistene å ta med vognen inn på hotellet og opp på messen på grunn av dårlig plass. Jeg har med bæresele og sier at jeg kan sette vognen i et bagasjerom eller i en garderobe om det er trangt på messen. Det får jeg beskjed om at er helt umulig, og blir bedt om å sette barnevognen min ute på gaten!! De ansatte her er ikke til å rikke, dette er deres beste tilbud til meg mener resepsjonisten. Altså å sette en vogn til 14000 kr som jeg skal legge spedbarnet mitt i, ubevoktet i Oslo sentrum. Jeg tar heisen opp i 3 for å få tilbake pengene jeg har betalt, men der blir jeg med en gang tilbudt å sette vognen i garderoben. Dette løste seg for meg, men dette er virkelig hva jeg vil kalle sjokkerende dårlig service, særdeles lite kreative og hjelpsomme resepsjonister. Dette er hva hva jeg vil kalle meget utradisjonell servicepolitikk. Det står ingen steder på messens hjemmeside, eller hotellets hjemmeside, at barnevogner ikke er velkomne her. Skal du bo fint i Oslo, bo på Grand eller The Thief, der er folk hjelpsomme og høflige.

Takk, B1179KHingrids
Anmeldt 4. oktober 2019 via mobile enheter

Første gang jeg har overnattet her og rommet var veldig bra. Ikke bare at det var pent, men det hadde også en koselig atmosfære som er vanskelig å finne på et hotell (rom). Og stort pluss for hjelp med et jente problem av kvinnelig ansatt i resepsjonen. Stor klem til deg

Takk, lenah279
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Skal du føle på luksus og komfort er dette hotellet å booke! Fantastisk god service og nydelige rom. Frokosten er helt utsøkt. Det samme er maten i restauranten på hotellet. Ærverdige Theatercaféen er en del av hotellet og er virkelig verdt et besøk!

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, V1965NCmonikag