2 personer ser på dette hotellet
    kr 2 295
    kr 2 858
1.2 km fra Hotel Continental Oslo
Restaurant
Our lounge area on the second floor
kr 845
    kr 4 199
1.0 km fra Hotel Continental Oslo
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Ble tatt godt i mot. Smittevern var i høysete(desinfisering av penn f.eks). Koselig lobby. Rommet var ok. Pluss for stort bad, dusjkabinett OG badekar. Føler kanskje at hotellet er litt oppskrytt? Rent rom, god seng.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, solfrid2019
Anmeldt 19. juni 2020

Fra du kommer inn døren blir det åpenbart at Continental fortjener alle sine fem stjerner. Staben er i særklasse fra resepsjon til rengjøring. Rommene er vakre, behagelige og har alt man forventer, inkludert kaffemaskin, strykebrett, morgenkåpe osv. Sengene er deilige og klimaanlegg som fungerer både på kalde og varme dager. Deilig frokost med egen meny som det står respekt av. Anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Gro1971
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk bra hotell. Alt var bra, intet å utsette. Koronapandemien hindret hotellet i å tilby frokostbuffet. Det løste de utmerket ved å tilby en flott a la carte frokost. Vi kommer gjerne tilbake hit.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, JanXXXX
Anmeldt 12. juni 2020 via mobile enheter

Du får vel knapt et mer sentralt hotell i Oslo sentrum! Alt i nærmeste avstand og trikk/bane/tog/buss rett utenfor døren. Vi hadde et stort og luftig rom, men hadde ikke hatt vondt av en liten oppdatering. Frokosten må være den aller beste i Oslo! Mon tro om man kan komme for bare den? Alt er hjemmelaget og smaker fantastisk. Stiv pris på dette hotellet, men frokosten og beliggenheten er nesten verdt hver krone!

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, TravelinGoose84
Anmeldt 8. februar 2020 via mobile enheter

Sammenliknet med de fleste andre hoteller i Oslo er Continental fortsatt i en egen klasse. Diskret luksus, elegant interiør, god service og utmerket kjøkken. Den ytterst sentrale beliggenhet gjør at noe trafikkstøy er umulig å unngå. Høy kvalitet - og tilsvarende prisnivå.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, magnen2018