Gratis avbestilling frem til 29.01.22
Agoda.com
Booking.comUSD 365
Trip.comUSD 365
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Et fantastisk hotellbesøk nok en gang på Hotel Continental!
Nydelig vin i Boman Bar, nydelig mat i Theatercaféen og et fantastisk rom.
Herlig frokost!
Gleder oss til neste besøk.

Continental anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, baardsterk
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Takk for fantastisk rom, nydelig mat og imponerende proffe flinke ansatte.
Du møtes i resepsjonen av utrolig flinke og service innstilte ansatt ! Restaurant Eik leverte på alle områder!
Hotell viser seg som det absolutt beste hotellet i Oslo på alle områder !

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, swissgirl41
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Continental leverer varene! Vi hadde et fantastisk opphold med nydelig frokost, upåklagelig profesjonell og behagelig service, delikat rom med særdeles gode senger og et godt utstyrt treningsrom. Ingen tvil om at hotellet og teamet bak fortjener all den rosen de får og de stjernene det har.

1  Takk, tabw47
Anmeldt 10. juli 2020

Continental fremstår som et moderne hotell etter oppussingen i 2018, samtidig som det er tatt vare på det klassiske - en perfekt kombinasjon. Meget bra service og god frokost. Hadde bestilt Deluxe, men ble oppgradert til Junior Suite, noe som var en veldig hyggelig overraskelse. Meget pent rom med gjennomført design og eksklusive møbler, og ikke minst en fantastisk seng! Hotel Continental er absolutt verdig sine 5 stjerner.

1  Takk, NordicExplorerKRS
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Ble tatt godt i mot. Smittevern var i høysete(desinfisering av penn f.eks). Koselig lobby. Rommet var ok. Pluss for stort bad, dusjkabinett OG badekar. Føler kanskje at hotellet er litt oppskrytt? Rent rom, god seng.

Dato for oppholdet: mai 2020
1  Takk, solfrid2019