OC
    kr 4 140
    kr 4 646
1.0 km fra Hotel Continental Oslo
Frokost inkludert
Our lounge area on the second floor
    kr 887
1.4 km fra Hotel Continental Oslo
Bar/lounge
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde to netter på hotellet. Nydelig renovert, flotte rom og fantastisk sengetøy og håndklær. Veldig god lydisolering og behagelig temperatur på rommet. Utrolig service fra alle ansatte. Jeg liker å sitte ved bordet og bestille fra meny til frokost, så det passet meg perfekt. Delikat og nydelig frokost.
Hvis det skulle være en ting som trekker ned må det være pris, flott på alle måter, men forventer mulig enda mer til den prisen.

Takk, Sommerfuglen71
Anmeldt 25. oktober 2020

Vi hadde en uforglemmelig lunsj på Theatercaféen 16. oktober i anledning vår bryllupsfeiring. Det var god stemning og perfekt atmosfære sammen med utsøkt mat og tilhørende vin. Servitøren var svært hyggelig, kunnskapsrik og flink til å anbefale vin til de ulike rettene. Dagens lunsj ble avrundet med en helt perfekt dessert som var med på å gjøre dagen på Theatercaféen til en fantastisk opplevelse.

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, SUSANNEDVSB
Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Et fantastisk hotellbesøk nok en gang på Hotel Continental!
Nydelig vin i Boman Bar, nydelig mat i Theatercaféen og et fantastisk rom.
Herlig frokost!
Gleder oss til neste besøk.

Continental anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, baardsterk
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Takk for fantastisk rom, nydelig mat og imponerende proffe flinke ansatte.
Du møtes i resepsjonen av utrolig flinke og service innstilte ansatt ! Restaurant Eik leverte på alle områder!
Hotell viser seg som det absolutt beste hotellet i Oslo på alle områder !

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, swissgirl41
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Continental leverer varene! Vi hadde et fantastisk opphold med nydelig frokost, upåklagelig profesjonell og behagelig service, delikat rom med særdeles gode senger og et godt utstyrt treningsrom. Ingen tvil om at hotellet og teamet bak fortjener all den rosen de får og de stjernene det har.

1  Takk, tabw47