Anmeldt 21. november 2022

Alltid fornøyd på Hotel Continental, Oslo. Har benyttet hotellet i mange år. Nydelige rom, utrolig deilig sengetøy og høy komfort på sengene. Nydelig frokost og høy service i alle ledd. Alltid stemning i baren,-(tidligere Dagligstuen) og på Theatercafeen. Har feiret mine bursdager i november på hotellet de siste 25 årene. Svært sentral beliggenhet. Kan varmt anbefales.

Dato for oppholdet: november 2022
  • Reisetype: Reiste alene
Takk, Marita H
Anmeldt 16. oktober 2022 via mobile enheter

Har overnattet flere ganger. Ett flott hotell med en spesiell og spennende historie. Her er det stemning fra du kommer inn døren. Personalet gjør alt for at du skal føle deg velkommen og få ett godt opphold. Service i alle ledd. Spiste en veldig god pizza på Casbar. Avsluttet med ett par drinker i bar Bomann. Her var det en god avslappet fredagsstemning med mange mennesker. Det anbefales også ett besøk i Theatercafeen, en særegen stemning. Må oppleves!
Etter renovering er hotellrommene en god opplevelse. Flott interiør, gode senger, stille og fredelig.
Frokosten dagen etter toppet oppholdet. Her var mye å velge mellom, og en høy kvalitet på mat og drikke.
Hotellet anbefales Her er alt på plass slik det skal være på ett 5 stjerners hotell.

Dato for oppholdet: oktober 2022
Reisetype: Reiste alene
Takk, Rolf-Eirik B
Anmeldt 19. mai 2022

Fantastisk hotell med topp service. Alltid hyggelig mottagelse og oppholdet er en opplevelse i seg selv. Beliggenheten er topp med enkel kommunikasjon. De ansatte bryr seg virkelig om gjestene og det merkes at det ikke er et kjedehotell.

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, LFBakke
Anmeldt 11. februar 2022

Luksus kombinert med svært vennlig og usnobbete service. Følelse av å komme hjem.
Svært sentral beliggenhet, godt lydisolert hotell. Gode senger og lekre rom. Frokosten er ikke den største, men høy kvalitet på alt.

Romtips: Inn mot bakgården er nok roligst, men hyggeligst med utsikt mot Stortingsgaten
Dato for oppholdet: februar 2022
Takk, heidihE5634VY
Anmeldt 12. desember 2021 via mobile enheter

Nydelig hotel, fantastisk service og herlig stemning i både restaurant og bar. Totalopplevelse som er verdt å få med seg. Min mann og jeg hadde et herlig døgn med total avslapning. Deilig rom og deilig frokost. Vi kommer veldig gjerne tilbake ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: desember 2021
Takk, Marianne M