eDreams
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 18. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
BjornRJohansen, General Manager på Scandic Holmenkollen Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. desember 2018

Anmeldt 12. desember 2018 via mobile enheter

Én overnatting i forbindelse med teaterbesøk på Det Norske. Uten bil og 23 min m T-bane fra 10 min gange til hotellet, oppoverbakke i snødrev, det var verdt det. Vennlig personale, oppgradert til værelse med utsikt, stille rom selv om hotellet var godt besøkt, nydelig frokost. Skulle gjerne besøkt restaurant i den fine gamle delen og hatt tid til spa, men.

Takk, Inger D
BjornRJohansen, General Manager på Scandic Holmenkollen Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Kjære Inger

Scandic Holmenkollen Park takker så mye for denne gang og håper å se deg tilbake som vår gjest snart igjen.

Ønsker deg og dine en riktig God Jul og ett Godt Nytt År.

Vennlig hilsen
Scandic Holmenkollen Park
Bjørn Runar Johansen
General Manager

Anmeldt 3. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
BjornRJohansen, General Manager på Scandic Holmenkollen Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. desember 2018

Anmeldt 3. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 2. desember 2018

Holmenkollens tidligere perle er definitivt på full fart i utforbakke. Med en fantastisk beliggenhet og en historisk bygning bør alt ligge til rette for en hyggelig opplevelse. Det kan jeg dessverre ikke lenger si om Holmenkollen Park.

Resepsjonsområdet er omgjort til en dårlig cafeteria med sterk belysning og pinnestoler. Dårlig service, utrent personell og slitent interiør. Hvor ble det av den hyggelige baren, peis og lys på bordene? Savner en hyggelig bar/lounge hvor vi kan nyte et glass før/etter middagen.

Midt i julebordsesongen var også baren i 2.etg stengt. Om du ikke ønsker å sitte julepyntet i en kafeteria og nyte et glass før middag i de historiske Fem Stuer, må du finne deg en plass i 2. etg, og gå ned trappen for å få servering. Ingen kelnere som møter deg eller serverer/rydder bordene. Matrester og oppvask flyter overalt. Lys på bordene var tomme for batteri. Ikke et eneste levende lys eller serveringspersonell i sikte en mørk og trist desemberkveld.

Frokosten forsterket bare inntrykket av et dårlig organisert hotell. En sammenhengende trist opplevelse. Forventer langt mer av et gammelt og ærverdig hotell med til denne prisen. Styr unna!

1  Takk, Inefoss
BjornRJohansen, General Manager på Scandic Holmenkollen Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. desember 2018

Kjære gjest

Det er leit å lese at du som vår gjest ikke er fornøyd med ditt besøk hos oss, vår Park Cafe er svært populær blandt våre gjester og baren i 2. etg åpnes når vi har høyt trykk og mye gjester på hotellet.

Vi håper å få anledning til å ha deg som vår gjest igjen ved en senere anledning og beklager sterkt at opplevelsen din denne gang ikke møtte deres forventninger.

Ønsker deg og dine en riktig God Jul og ett Godt Nytt år når den tid kommer.

Vennlig hilsen
Scandic Holmenkollen Park