eDreams
Travelocity
Anmeldt 22. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
BjornRJohansen, General Manager på Scandic Holmenkollen Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. januar 2019

Anmeldt 21. januar 2019

Hadde kanskje litt for høye forventninger men dette var rett og slett litt skuffende. Utsikt rett inn i en fjellvegg, generelt møkkete i fellesarealene, dårlig renhold på rommet og sluket var helt tett så man fikk ikke tømt badekaret. Også en rar lukt fra aircondition. Hyggelig service i resepsjonen, der hadde resturantene noe å lære. Anbefaler heller Vettakollen pizza rett nedi veien til middag enn servitører som ikke ser deg.God seng og rolig område. Flott beliggenhet

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Matbaar
BjornRJohansen, General Manager på Scandic Holmenkollen Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. januar 2019

Kjære gjest

Vi takker for din tilbake melding etter ditt opphold hos oss. Det er beklagelig at deres opphold denne gang ikke møtte ders forventninger vi tar dette med oss i vår forbedringsarbeide.

Vi håper å få anledning til å ønske dere varmt velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 17. januar 2019 via mobile enheter

Vanvittig utsikt
Vanvittig flott hotell
Gode priset
Imponerende frokost
Flotte rom
Skulle jeg trekke for noe må det være litt mye kø i resepsjon og laaang venting om du ringer dit. Men ut over det - rett og slett flott

Takk, Geno65
BjornRJohansen, General Manager på Scandic Holmenkollen Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Kjære gjest

Scandic Holmenkollen Park setter stor pris på din flotte review etter ditt opphold hos oss.

Vi ønsker deg og dine varmt velkommen tilbake til oss snart igjen.

Anmeldt 17. januar 2019

Deltok på konferanse over flere dager i januar, og det var mange klager på servicenivå, renhold, variasjon i middagsmenyen, vinutvalg og matservering under konferansen.
Ingen lademuligheter i parkeringsanlegget.

Takk, DrNord

Kjære gjest

Det er leit å lese at du ikke opplevde ditt opphold hos oss denne gang som tilfredstillende.

Vi følger opp alle tilbake meldinger fra våre gjester fortløpende og iverksetter tiltak og endringer der dette evt er nødvendig.

Lademulighet for el biler jobbes det sammen med gårdeier som drifter parkerings anlegget med å få på plass.

Anmeldt 16. januar 2019

Personalet hadde dårlig instilling. Dårlig kunde service. Prøvde og ringe roomservice opp til flere ganger. De tok opp røre og la på med en gang uten et ord. Ble vidre sendt til resepsjonen, ble bare svart med en muggen stemme at de hadde for mye og gjøreTome for mat, bare gatekjøkken mat og få. Avførings flekker på toalette. Ba oss om og vente til kl 20:00 for og spise. Ble vinket til at vi måtte vente flere ganger, først etter 15min kom resursnt/kafeteria personal bort og sa de var tomme for mat bortsett fra burger og pizza. Da ble det bare og kaste seg i taxi for og rekke og spise på en resturant i sentrum. Skrev en klage til hotelet men den gidder de ikke og svare på engang. Vist du har lyst og ha en rolig, koselig, avslappende hotel opphold, er dette ikke stede og dra!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, ThomasJ3824
BjornRJohansen, General Manager på Scandic Holmenkollen Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Kjære Thomas

Det er leit å lese at dere hadde denne opplevelsen under deres opphold, hvis dere bodde hos oss rett etter nyttår var det utfordringer med råvare tilgang fra våre leverandører dessverre. Dette beklager vi meget sterkt.

Alle henvendelser vi får til hotellet fra gjester blir besvart om du ikke har mottatt svar er det ikke slik det skal være send oss gjerne din e post på nytt.

Nøl ikke med å ta direkte kontakt med undertegnede dersom dere planlegger ett nytt Oslo opphold.