tripadviser163
Godvik, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 9. juli 2023via mobile enheter
Dato for oppholdet: juli 2023
Romtips: Vi kjørte bil men mulighet med Holmenkollen bane helt til centrum. Oslo har det meste …
Silje Garmanslund, Guest Services / Front OfficeScandic Holmenkollen Park, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 12. juli 2023
Kjære tripadviser163,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold.
Vi er glad for å se at dere hadde deili frokost og nydelig middag, med hyggelig betjening på hotellet.

Vi ser fram mot å ønske dere velkommen tilbake til Holmenkollen ved neste anledning.

kr 1 958
    kr 3 065
  • Official Site
    kr 3 940
Frokost inkludert
Our lounge area on the second floor
kr 993
    kr 2 029
8.1 km fra Scandic Holmenkollen Park
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 16. juni 2023 via mobile enheter

Fint hotell i nydelige omgivelser over Oslo. Selve bygget/bygningene er fint pusset opp og rommet, seng og bad var pent. Bra renhold. Lett tilgjengelig med bil og T-bane. Forsåvidt en fin frokost med et rikholdig utvalg. Det er to ting vi vil utestenge på oppholdet: Ingen vanntrykk i dusjen. Det begynte bra, men etterhvert var det såvidt det kom vann.

To: personalet: du verden for et lite servicemindet personale. Når vi sjekket inn fikk vi ingen «hei eller velkommen» hun gikk rett på og lurte på om vi hadde forhåndsbetalt eller ikke. På toppen ble vi sendt i en helt annen retning til rommet enn det som var riktig. Det er forsåvidt svært dårlig skiltet med romnr! Personalet trengte den dagen et smilekurs. Ingen sa hei i frokostsalen, selv om vi gjorde det. Med andre ord følte man seg svært lite velkommen.

Hotellet er fint, men man må jobbe mer med gjestfriheten. Skjønner at det er mye å gjøre enkelte dager, men det er gjestene man lever av, eller?

Romtips: Nyt utsikten
Dato for oppholdet: juni 2023
1  Takk, r0yarneh
Silje Garmanslund, Guest Services / Front Office på Scandic Holmenkollen Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juni 2023

Kjære r0yarneh,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding etter deres opphold.
Jeg beklager for at du ikke følte gjestfrihet eller smil, slik skal det ikke være.
Vi ønsker at alle våre gjester skal føle seg velkommen og skal alltid bli møtt med ett smil - det er gjestene vi lever av og for!

Vi håper å kunne ønske dere velkommen tilbake til Scandic Holmenkollen Park for en bedre opplevelse ved neste anledning.

Anmeldt 9. juni 2023

Holmenkollen Park ligger i vakre omgivelser i nærheten av Holmenkollbakken med et eldorado av turmuligheter. Rommene har høy kvalitet og er alltid godt rengjort. Fantastisk frokost og høy kvalitet på middag. Kort vei til sentrum med T-bane. Gode fasiliteter for parkering og elbil ladning.

Dato for oppholdet: juni 2023
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, RoyGru

Kjære RoyGru,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter deres opphold.
Vi er så glad for å se at dere hadde det hyggelig hos oss med fine rom, god frokost og middag.

Vi ser fram mot å skulle ønske dere velkommen tilbake til Scandic Holmenkollen Park for en ny flott opplevelse.

Anmeldt 7. mai 2023

Utrolig flott og lyxig hotell, det fineste jeg har vært på! For et bygg, det oser av historie og sjarme! Og nyoppusset som det var, så var det en førsteklasses opplevelse! Kjempefint sted å tilbringe en hel kveld også, massevis av sitteplasser og koslig stemning!

Takk, OsloVM
Aleksandar Gutic, Guest Services / Front Office på Scandic Holmenkollen Park, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. mai 2023

Hello OsloVM,

Thank you so much for your nice review following your stay with us at the top of Oslo.

I am glad you enjoyed your stay, the atmosphere and the history of the place. I do hope I can wish you welcome back in the future!

Have a great day and take care.

Best regards,

Aleksandar
Scandic Holmenkollen Park

Anmeldt 30. april 2023

Forrige gang jeg bodde her var like etter nyåpning. Den gangen så jeg at personalet gjorde en uhyre profesjonell jobb under et ekstremt press. Nå har staben åpenbart gjort en tilsvarende beundringsverdig innsats for å få hotellet fullt ut i gjenge. Det er erfaring og omtanke bak alle funksjoner hotellet byr på. Hotellet har en lun og behagelig atmosfære i en moderne og gjennomført nyutgave.Dette er et hotel som det er godt å bo på og som man gjerne vil besøke igjen.

• Reisetype: Reiste alene
Takk, EirikAd

Hello Eirik,

Thank you so much for your lovely review following your stay with us.

It really was a pleasure to read, as this is what we strive to have every guest experience here.
I know that our staff will be delighted to hear what you had to say and I will be sure to let them know.

I wish you welcome back again in the future and hope you have a fantastic day!

Anmeldt 30. april 2023

Hotellets utsikt, kan ingen overgå. Dette var besøk nr 4, på dette hotellet. Er verdt en kort tur med t-bane og en liten spasertur, i motsetning til hotell i sentrum. Perfekt hotell for å få litt ro(fra støyen i sentrum), samt fine tur områder. Frokosten er helt ok. Hverken mer eller mindre. I kjelleren har Artesia en fin spa avdelig, med et meget hyggeelig personale. Anbefaler en tur dit, om så bare for å slappe av på bassengkanten(kan være lurt å reservere tid, pga begrenset med plasser). Sengene er meget gode. Fine oppussede rom, for det meste. Er verdt de ekstra kronene, for superior rom. Er ikke et 5 stjerners hotell, når det kommer til det lille ekstra, men det har de heller ikke påstått. Hyggelig betjening og renholdet var greit.
-Hotellpersonale, renhold og frokost, får terningkast 4, som er helt ok - bra.
-Fasiliteter, spa avdeling og betalt parkering (bra parkeringshus, med god plass), får terningkast 5. Har og gratis parkering, et steinkast unna.
-Utsikt og uteområde, får terningkast 5-6. Oslo reklame på høyt nivå.

Romtips: Reserver plass i spa avdelingen, på forhånd. Superior rom, er verdt den ekstra kostnaden
Takk, henrik b

Hello and thank you so much for your detailed review following you stay with us.

I am so pleased to see that you had a good experience here, and I have to agree that booking a superior room to get the view when you wake up is the way to go. Thank you for your continued visits to our hotel and I really do hope we see you again here soon!

Have a fantastic day!