“Bra sted for å nyte lunsj”
Anmeldelse av Tandoori Hut

Tandoori Hut
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 25. januar 2019

Lite sted på Sagene med hyggelig personalet. Veldig fornøyd med kvaliteten og porsjonsstørrelse på rettene. Bra utvalg av retter til barna.
Både voksne som var med og barna likte maten veldig godt. Lite minus var ubekvemme stoler man satt i. Det var ikke mulig å låne noen putter eller teppe for å korrigere litt på sittekomforten.

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Joannaoslo

Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Stakk innom fra gata for å høre om de hadde takeaway, ble møtt av svært hyggelig betjening. Kun et kvarter tok det å lage Mix grill med ekstra tilbehør. Greie priser. Rikelig med vel tilberedt mat med "sting". Kommer helt sikkert igjen

Dato for besøk: mai 2018
Takk, P6971JQandreasm
Anmeldt 26. desember 2017 via mobile enheter

Vi valgte take away fra denne hyggelige restauranten som har ligget på Sagene i alle år. Kyllingen var saftig og smakene var rene og gode. Styrken var perfekt som bestilt. De leverte punktlig og generøst. Deilig Nan- brød og Rayta-saus.

Takk, sistersisters2015
Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Dette var en skikkelig skuffelse. Kylling tikka var helt uten saus og så tørr at ingen orket spise opp maten. Lam tikka masala var seigt kjøtt. Fiskeretten(som ble en grytevariant i stedet for fritert torsk) var god og saftig med en spennende saus. Nanbrødet med hvitløk og koriander hadde digre biter med hvitløk og sparsommelig med koriander. Ingen stor opplevelse det heller. Vi har lyst å gå tilbake for å klage på maten, og kommer ikke til å spise der igjen, selv om det ligger i nabolaget.

3  Takk, 194karid
Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Vi bestilte kylling tikka masala, lam tikka masala og hut fisk.

Kylling tikka masala> Knusktørr kylling i en klumpete masse, blottet for saus.

Lam tikka masala> Seigt kjøtt, så og si ikke noe saus, den hadde en «storkjøkken» aktig bismak, i tillegg var noe av kjøttet rødt i midten.

Hut fisk> God på smak og var saftig, men liten porsjon (i tillegg fikk vi gryterett og ikke slik den er beskrevet i menyen)

Risen til rettene bar preg av og ha ligget lenge, tørr og klistret seg sammen

Spiser mye indisk mat og må si at disse har en lang vei å gå.

4  Takk, EmanuelDesperados73

Reisende som så på Tandoori Hut, så også på

Har du vært i Tandoori Hut? Del dine erfaringer!