“For et lykketreff!”
Anmeldelse av Tandoori Hut

Tandoori Hut
Kjøkken: Indisk
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Vår favoritt Indiske restaurant var stengt og vi havnet ved et lykketreff her. Beste service og absolutt BESTE maten! Kelneren forsto at vi var «nye» der og bød på kunnskap og smaksprøver. Alle seks i familien sa etterpå at nå har vi ny favoritt-restaurant! Ikke la det enkle interiøret lure deg.

Takk, birreeng

Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom sent og drømte om indisk mat etter en diger flyttesjau en veldig varm dag i juli. De fleste restauranter i området stengte kjøkkenet 22.00 og vi var ferdige kl. 22.05. Valget falt på denne lille, unnselige restauranten Tandoori Hut på Sagene siden vi ringte og de fremdeles hadde åpent og serverte både mat og vin.

Lokalene er ikke så innbydende. Men dette kan eieren fikse med små midler og garantert få mange flere kunder. For bak de grønne skiltene er et riktig skattkammer! Vi spurte pent om vegetarisk korma og det var ikke noe problem. Korma med indisk ferskost (panir) kom på bordet og smaken var himmelsk. Linseretten Dal Makhani var kjempegod, jeg ba om å få den sterk, siden jeg liker indisk sterk mat. Fiksa, raskt og med veldig god kryddersmak. Siste rett var Mango Chicken. Nydelig, fløtebasert saus med god krydderbalanse. Og naan, garliknaan og vanlig. Vi spiste så vi nesten ikke kunne gå. Mangolassien var god og pyntet med knuste pistasjnøtter. Fint triks, ikke noe vi har fått før.

Jeg tenker det er mye for eieren å hente på å friske opp lokalene litt. Forøvrig: behold de fine folka som jobber der og fortsett med den nydelige maten. Et lite stykke india på Sagene.

1  Takk, Anettens
Anmeldt 17. november 2020 via mobile enheter

Mest smakløse maten jeg har fått servert noen gang. Lammet lot seg ikke tygge og maten ble kastet halvspist. Nanbrødet var ok, men litt i overkant med hele skiver hvitløk på. Følget spiste kylling - nesten like smakløst. Overpriset og dårlig kvalitet.

Dato for besøk: november 2020
Takk, hvafaenlikssom
Anmeldt 1. november 2020

Nøye med smittevern, rask servering og bra nanbrød. Kyllingrettene våre var bra, men nokså smakløse.

Dato for besøk: november 2020
2  Takk, christia200145
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Fant anbefaling av restauranten på nettet og forventingene var deretter. Bestilte take-away fra menyen: butter kylling, Tandoori reker med saus, dal, nan, fikk godt med ris, raita og mango chutney. Jeg har fått ny favoritt for pakistansk/indisk mat. Anbefales

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, ellenmargretheh

Reisende som så på Tandoori Hut, så også på

Har du vært i Tandoori Hut? Del dine erfaringer!