FindHotel
1924 av 34 anmeldelser
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Vi ønsket å prøve hotellet på åpningsdagen og er stort sett fornøyd. Ble litt skuffet ved check In da resepsjonisten knapt hilste på oss og gav ingen informasjon om frokost osv. med gullkort status var det også skuffende å ikke bli tilbudt mineralvann. Det kan choice generelt bli bedre på å vise at de setter pris på de kundene som bruker dem mest.

Rommet var veldig fint, pluss for dimmere på badelyset. Det er svært behagelige farger på rommet, lydtett og utrolig gode senger. Eneste jeg har å trekke ned på er at det kun er en komfortabel stol på rommet da vi syns det er hyggelig å kunne sitte komfortabelt begge to og ikke en på en pinnestol. Ellers var rommet helt supert.

Vi prøvde restauranten, og de manglet en del pga åpning, burgeren var god. Skuffende at Cæsar salaten ikke hadde riktig salat type, og hadde vel mye dressing. Men personalet var veldig hyggelige og alt i alt var opplevelsen bra. Vi spiste 3 retter og vi var fornøyd med resten.

Baren var fin og det var gøy med shuffleboard. Bartenderen var veldig hyggelig og service innstilt! Selv om han manglet noen ting gjorde han sitt ytterste for at vi skulle få det vi ønsket.

Frokosten var også utrolig god. Veldig fornøyd. Savner å bli ønsket velkommen dog, spiste en hel frokost uten å bli tiltalt en gang. Syns også resepsjonen kan jobbe bittelitt mer med velkomsten. Alt i alt var det er supert hotell, litt barnesykdommer er å regne med med nytt hotell. Treningsrommet er det beste jeg har sett på et hotell noen gang! Kommer gjerne å prøver igjen!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, monicamadde
Quality Hotel Hasle Linie, Guest Services / Front Office på Quality Hotel Hasle Linie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2022

Hei,

Takk for god og nøye tilbakemelding, dette er ting vi har tatt videre og håper du kommer tilbake ved en senere anledning

Ha en fin dag

Hilde

Anmeldt 20. august 2022 via mobile enheter

Anmeldt 7. august 2022

Dato for oppholdet: august 2022
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Anmeldt 5. august 2022

Anmeldt 11. juli 2022