Fullt refunderbart før søn. 15. okt.
Bli belønnet med One Key
Fullt refunderbart før søn. 15. okt.
Bli belønnet med One Key
Trip.comUSD 137
StayForLongUSD 146
Anmeldt 27. juli 2022

Store og fine rom. De ansatte var hjelpsomheten selv, svært imøtekommende og hyggelige. Dyr parkering i kjelleren på hotellet, men dette ble vi umiddelbart gjort oppmerksom på i resepsjonen og ble dirigert videre til egnet parkeringsplass. Beste frokosten jeg har hatt på et hotell siden H10 i Berlin 2014.. og det sier litt! Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: juli 2022
Takk, 432runeh
Anmeldt 5. juli 2022

Datteren min glemte dyr lader til kamera på rommet etter besøket. Hun tok kontakt pr telefon to ganger med lovnad om å bli ringt tilbake, men fikk aldri tilbakemelding. De tok aldri kontakt med meg selv om rommet var bestilt i mitt navn. Jeg sendte en Mail, og de kan bekrefte at den ble funnet der etter helgen 21.-22.mai. Håper at dette kan bedres for andre. De kan sende den til oss pr DHL, pris 700-800,-

Dato for oppholdet: mai 2022
Takk, elisynn_vel2021
Anmeldt 3. juli 2022

Nytt hotell, ser noen tidligere anmeldelser kommenterer det er uferdig, det er ikke lenger tilfelle! Moderne stil, praktisk, rent, hyggelig personale i resepsjon, restaurant og til frokost. Greie parkeringsmuligheter (avgift). Noe gangavstand til andre spisetilbud. Maten i restauranten var grei, om litt kjedelig. Fantastisk frokost!

1  Takk, Fr0deE
Anmeldt 30. juni 2022 via mobile enheter

Skulle ankommet dette hotellet i morgen for 2 dagers opphold. Så viser det seg at jeg har fått Covid-19. så er vi forhindret for å reise pga av jeg er innlagt på sykehus. Dette visste ikke jeg da fristen gikk ut for fri avbestilling. Dette godtar ikke hotellet. Det er jo umulig for meg å reise. Her kreves jeg for halve beløpet. Etter min mening en skandale. Kommer ikke til å sette mine ben på det hotellet i fremtiden.

Takk, Bedemann
Quality Hotel Hasle Linie, Guest Services / Front Office på Quality Hotel Hasle Linie, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2022

Hei.

Du har selv valgt en bestilling som ikke er mulig å endre for å få rommet rimligere, da godtar du og vilkårene som er satt.

Jeg anbefaler at du kontakter din reiseforsikring og så kan de hjelpe deg.

Dette er helt vanlig policy på alle hotell.

Ha en fin dag, og god bedring

Anmeldt 16. juni 2022 via mobile enheter

Flott og lekkert hotell! Digg frokost og bar 🥂😄 Bodde her i 2 netter og fikk et veldig lekkert rom med fin utsikt.

De ansatte var veldig hyggelige og serviceminded. Nydelig frokost og god mat i restauranten. Besøkte også baren og bartenderen var veldig dyktig og kreativ. Spennende akevitt-drink med morsom historie!

Romtips: Besøk baren!
Takk, Astrid G

Kjære Astrid,

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :)