“Hyggelig service”
Anmeldelse av Scarpetta Pasta Bar

Scarpetta Pasta Bar
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Kjempehyggelig stemning før teater. Vi bestilte fjøl med skinker og oster. To stk på deling på 8 var bra sammen med gode viner. Pasta og pizza var gode. Litt mye skorpe og lite fyll med ost og saus. Gi oss mer da....

Dato for besøk: september 2021
Takk, fridama1

Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Fint sted i Folkepassasjen.
Sitteplassene er som en uteservering inne.
Veldig god mat.
Smilende og vennlig betjening.
Rene fine doer.
Kan anbefales.

Takk, eivindm2013
Giorgio S, Owner på Scarpetta Pasta Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

tusen takk for besøket! Vi håper å se deg snart igjen!

Anmeldt 26. august 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022
Anmeldt 28. mai 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: mai 2022
Anmeldt 30. april 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: april 2022

Reisende som så på Scarpetta Pasta Bar, så også på

Har du vært i Scarpetta Pasta Bar? Del dine erfaringer!