“Nydelig mat!”
Anmeldelse av Scarpetta Pasta Bar

Scarpetta Pasta Bar
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, og rask og god service! Passer for alle som elsker italiensk mat og drikke! Fin plassering i Folketeateret passasjen med folkeliv.

1  Takk, Nuri Ribera A
Giorgio S, Owner på Scarpetta Pasta Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2021

Tusen takk for besøket! jeg håper jeg får se deg igjen snart

Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Super opplevelse. God service, kunnskapsrike ansatte, autentisk italiensk mat, gode råvarer, hjemmelaget pasta, sauser og ragu laget på huset - anbefales! Spis mange retter

Takk, Kjersdal

Tusen takk for besøket, takk for anmeldelsen, vi håper å se deg snart igjen i vår lille italienske verden.

Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Kjempehyggelig stemning før teater. Vi bestilte fjøl med skinker og oster. To stk på deling på 8 var bra sammen med gode viner. Pasta og pizza var gode. Litt mye skorpe og lite fyll med ost og saus. Gi oss mer da....

Takk, fridama1
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Fint sted i Folkepassasjen.
Sitteplassene er som en uteservering inne.
Veldig god mat.
Smilende og vennlig betjening.
Rene fine doer.
Kan anbefales.

Takk, eivindm2013
Giorgio S, Owner på Scarpetta Pasta Bar, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. august 2021

tusen takk for besøket! Vi håper å se deg snart igjen!

Anmeldt 26. august 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: august 2022

Reisende som så på Scarpetta Pasta Bar, så også på

Har du vært i Scarpetta Pasta Bar? Del dine erfaringer!