“Fantastisk opplevelse !”
Anmeldelse av Hanami Japanese Fusion

Hanami Japanese Fusion
Kjøkken: Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Hanami har en visjon om å være enestående i sin presentasjon av Japanese fusion. Vi er eksperter innenfor sushi og robata grill. Vi ønsker å være stedet du oppsøker når du vil ha en unik sammensetning av mat, drikke og atmosfære. Vi er stolte av vårt eminente kokketeam som er hentet fra noen av verdens beste restauranter. Vi holder til i flotte lokaler på Tjuvholmen i Oslo. Restauranten er designet av Interiørplan i Oslo. Interiøret er inspirert av naturen, hvor det rustikke og moderne møter hverandre. Vi har en ideell plassering rett ved vannkanten.
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Vi besøkte Hanami på Aker Brygge i november. Jeg hadde hørt mye bra om maten der og bestemte oss for å prøve.

Det angrer jeg ikke på!
Vi ble møtt av hyggelig personalet og de viste oss til bordet. Kelneren vår satt sammen en meny til oss og maten var fantastisk. Kelneren holdt alltid vann i glassene våre.

Her kommer jeg flere ganger!

Takk, AEJensen

Anmeldt 13. november 2018 via mobile enheter

Kjæresten og jeg hadde hørt mye bra om hanami og gledet oss til en unik matopplevelse.
Vi bestilte flere småretter og litt sushi. Opplevde at størrelsen på rettene var ekstremt ulike, for det meste var rettene veldig små. Det ble dyrt, og vi måtte bestille mat en gang til, heller ikke da ble vi skikkelig mette.
Jeg fikk et hår i sushien, men ingen avslag på pris.
Opplevde servicen som skuffende på et slikt sted, men maten skuffet mest.
Dog nydelig sjøkreps rett, men denne var dyr og liten.
Kommer ikke tilbake og vil ikke anbefale gourmet-lovers å dra hit.

1  Takk, mimiol
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Mix meny med forskjellige asiatiske retter er bare helt utrolig bra. Maten er uslåelig, men servicen var litt uoppmerksom. Glemte av drinkene vi bestilte. Kom aldri. De hadde registrert færre gjester enn vi hadde bestilt til. La skylden på oss, og satte sammen et lite trangt bord som ikke var allverden. Men maten god.

Takk, Oivind_oivind
Anmeldt 20. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var en venninnegjeng på 5 stykker som var ute og koste oss med middag og drinker på Hanami. Gledet oss spesielt over drinken: "Geisha:

Dato for besøk: august 2018
Takk, 745linnm
Anmeldt 13. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bestilte take away, ferdig på 10 minutter. Helt utrolig godt!! Beste sushien vi har smakt. Hyggelig betjening.

Takk, ceciliedr

Reisende som så på Hanami Japanese Fusion, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Hanami Japanese Fusion? Del dine erfaringer!