“Meget Bra”
Anmeldelse av Hanami Japanese Fusion

Hanami Japanese Fusion
Kjøkken: Japansk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Beskrivelse: Hanami har en visjon om å være enestående i sin presentasjon av Japanese fusion. Vi er eksperter innenfor sushi og robata grill. Vi ønsker å være stedet du oppsøker når du vil ha en unik sammensetning av mat, drikke og atmosfære. Vi er stolte av vårt eminente kokketeam som er hentet fra noen av verdens beste restauranter. Vi holder til i flotte lokaler på Tjuvholmen i Oslo. Restauranten er designet av Interiørplan i Oslo. Interiøret er inspirert av naturen, hvor det rustikke og moderne møter hverandre. Vi har en ideell plassering rett ved vannkanten.
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Service og Mat. Tasting meny (10-12 retter + vin = ca 2200 per pers). Utmerket hele greia. Ferdig snakket.

2  Takk, 841p_ln

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Leste en anmeldelse på trip advisor som kommenterte dårlig service. Det var ikke vår opplevelse. Kelner var oppmerksom, hyggelig og ga god oppfølging. Maten og drikke kom uten unødig ventetid.

Til forrett bestilte vi noen forskjellige maki biter på deling. Nydelig sammensetning og smakfulle kombinasjoner, delikat anrettet. Utsøkt, nesten som vi angret bestilling av hovedrett.

3 av oss valgte spicy indrefilet fra Robatagrill, mens en valgte grillet spareribs med ris og søtpotet som tilbehør. Mørt og saftig kjøtt og virkelig smakelig.

Et våre dessertvalg var en miks av ulike desserter på menyen. Et godt valg og en fryd for gane og øye.

Om noe skal trekke ned er at prisene er noe i overkant, men verd et besøk på en spesiell anledning.

2  Takk, 150kjellf
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Hanami var en gang det stedet vi ville spise ute i Oslo, men det var før.
Maten er bra, men servicen er forferdelig og de som jobber der virker ikke interessert i gjestene sine.
Dette var er sted som var kjent for kvalitet, men slik er der dessverre ikke lengre.

Vi hadde en reservasjon, men fikk beskjed om at det var fullt, men de skulle se hva se kunne gjøre..
Vi ble møtt av en nedlatende hovmester som var lite hjelpsom som henviste min kone til bordet hvor hun satt i nesten 30 min før en servitør kom til bordet.
Holdningen til hovmester/servitører gjorde at vi valgte å gå. Da vi poengterte dette så ble vi møtt med likegyldighet.

3  Takk, Einar B
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Maten er god, men dessverre er servicen dårlig.
Serveringen var sen- både på vin og mat. Det ble bestilt tastingmeny- men da siste rett ble servert var beskjeden; nå er det 15 minutter på å komme seg ut. Det er greit at bordbestilling kun varer en bestemt tid- men da må kjøkkenet tilpasse seg dette. Hovmester virket også sur da det ble påpekt. Styr unna unna med mindre du liker å spise under stress...

4  Takk, 2_0_2_0Annette
Anmeldt 6. juni 2020 via mobile enheter

Feiret bursdagen min her, helt imponert med mat. Wagyu beef var helt perfekt men servicen var nedtur. Vi bestilte en flaske vin men vi måtte sier ifra for å få påfyll på glassene våre. Vi spurte 2 forskjellige kelnere for å få påfyll uten å lykkes, satt der å vente uten noe vin å drikke.

2  Takk, aldrinmbaxa

Reisende som så på Hanami Japanese Fusion, så også på

Oslo, Østlandet

Har du vært i Hanami Japanese Fusion? Del dine erfaringer!