“Anbefales på det varmeste!”
Anmeldelse av Feniqia (Oslo)

Feniqia (Oslo)
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Authentic Libanesisk cousine
Anmeldt 19. august 2021

Vi var en gruppe på rundt 10 personer og forhåndsbestilte kalde og varme meze. Maten er like fantastisk som vi er vant til på restaurantene i Beirut og andre steder i Libanon. Autentisk libanesisk cuisine. Restaurantens spenstige, egenkomponerte cocktails falt også i smak. Utrolig hyggelig og serviceminded betjening og hyggelig atmosfære. Vi kommer helt sikkert tilbake!

Takk, 886ingunne

Anmeldt 16. august 2021

Autentisk libanesisk cuisine som kun kan få i Libanon! God mat, drikke og service fra betjening som virkelig vil gi sitt beste for at du skal få en opplevelse av å være nære Libanon.

Et turistmål for de som besøker Oslo :)

Takk, Fredrik S
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat og flott totalopplevelse. Bestilte sharing meny med flere kaldretter og grillretter. Nydelig mat, og nok til å bli mett! Feniqia iste var god. Rutiner vr ikke helt på plass ettersom restauranten er relativ ny i Oslo, men dette kommer seg.

Takk, 897sarat
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

En veldig bra matreise til en kultur vi ikke kjenner så godt fra før. Masse gode Meze-retter til å dele og perfekt grillede kjøttretter. Masse spennende krydder. Vi oppdaget også at libanesisk vin ikke står tilbake for andre vinland.
Anbefales!

Takk, NARG68
Fady G, Marketing på Feniqia (Oslo), svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Fint å vite det! Takk for denne spennende tilbakemeldingen. Velkommen!

Anmeldt 14. juli 2021

Utrolig god mat, bra priser, super god service! Ny super fresh lokale i Oslo elsker!! Anbefaler på det sterkeste.

Takk, Emmatm
Fady G, Marketing på Feniqia (Oslo), svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2021

Tusen takk og velkommen!

Reisende som så på Feniqia (Oslo), så også på

Har du vært i Feniqia (Oslo)? Del dine erfaringer!