“Beste libanesiske i byen?”
Anmeldelse av Feniqia (Oslo)

Feniqia (Oslo)
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Authentic Libanesisk cousine
Anmeldt 16. september 2021

Var her med jobben.
Blir datenight her til uka <3

Fantastisk mat, og god atmosfære.

Gleder meg til å komme tilbake!

Dato for besøk: september 2021
Takk, S9810QIpeters

Anmeldt 12. september 2021

Vi elsker midtøsten mat så har vært her flere ganger, men denne restauranten når ikke helt opp. Maten er litt ymse. Mye godt, men også ting som kunne vært bedre. Det blir liksom litt tørt. Servicen er bra. Det kunne vært litt mer atmosfære. Musikkvalget hjelper ikke på det.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Henriette A
Anmeldt 19. august 2021

Vi var en gruppe på rundt 10 personer og forhåndsbestilte kalde og varme meze. Maten er like fantastisk som vi er vant til på restaurantene i Beirut og andre steder i Libanon. Autentisk libanesisk cuisine. Restaurantens spenstige, egenkomponerte cocktails falt også i smak. Utrolig hyggelig og serviceminded betjening og hyggelig atmosfære. Vi kommer helt sikkert tilbake!

Takk, 886ingunne
Anmeldt 16. august 2021

Autentisk libanesisk cuisine som kun kan få i Libanon! God mat, drikke og service fra betjening som virkelig vil gi sitt beste for at du skal få en opplevelse av å være nære Libanon.

Et turistmål for de som besøker Oslo :)

Takk, Fredrik S
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Meget god mat og flott totalopplevelse. Bestilte sharing meny med flere kaldretter og grillretter. Nydelig mat, og nok til å bli mett! Feniqia iste var god. Rutiner vr ikke helt på plass ettersom restauranten er relativ ny i Oslo, men dette kommer seg.

Takk, 897sarat

Reisende som så på Feniqia (Oslo), så også på

Har du vært i Feniqia (Oslo)? Del dine erfaringer!