“Gode smaker”
Anmeldelse av Feniqia (Oslo)

Feniqia (Oslo)
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Authentic Libanesisk cousine
Anmeldt 19. september 2021 via mobile enheter

Nydelig mat med gode smaker! Veldig hyggelige servitører. God opplevelse! Anbefaler meze grill. Vi komme tilbake for å prøve mer.

Takk, helenewang1

Anmeldt 16. september 2021

Kan varmt anbefale "Meze meny med grill". Utrolig mange gode smaker og mye mat for pengene. Spennende vin og flinke servitører.

Takk, 132emelieb
Anmeldt 16. september 2021

Var her med jobben.
Blir datenight her til uka <3

Fantastisk mat, og god atmosfære.

Gleder meg til å komme tilbake!

Takk, S9810QIpeters
Anmeldt 12. september 2021

Vi elsker midtøsten mat så har vært her flere ganger, men denne restauranten når ikke helt opp. Maten er litt ymse. Mye godt, men også ting som kunne vært bedre. Det blir liksom litt tørt. Servicen er bra. Det kunne vært litt mer atmosfære. Musikkvalget hjelper ikke på det.

Takk, Henriette A
Anmeldt 19. august 2021

Vi var en gruppe på rundt 10 personer og forhåndsbestilte kalde og varme meze. Maten er like fantastisk som vi er vant til på restaurantene i Beirut og andre steder i Libanon. Autentisk libanesisk cuisine. Restaurantens spenstige, egenkomponerte cocktails falt også i smak. Utrolig hyggelig og serviceminded betjening og hyggelig atmosfære. Vi kommer helt sikkert tilbake!

Takk, 886ingunne

Reisende som så på Feniqia (Oslo), så også på

Har du vært i Feniqia (Oslo)? Del dine erfaringer!