“Litt tamt”
Anmeldelse av Mano Pizza

Mano Pizza
Anmeldt 11. september 2021

Det finnes en uskreven lov i jungelen, som sier at du skal bli mett av en rund porsjonspizza. Denne regelen følger alle pizzarestauranter i Oslo; Villa, Ludo, Mamma, Pancetta, Lofthus: Normale mennesker får nok mat for sine 150-220 kroner.

Når man skal bestille hos Mano er det umulig å vite hva man får; greit nok at pizzaen er firkantet, men er det én porsjon man kjøper? Å kjøpe pizza pr. cm. er bare en forvirrende gimmick. Jeg endte med å kjøpe for mye.

Kartongene er rosa, designelementene roper Grafill-premiering.

Pizzaen har gode råvarer - bresaola, parmaskinke, fersk mozzarella. Men det er for mye bunn og skorpe, så pizzaen føles tung og deigete. Tomatsausen har null egenart. Man blir veldig mett, men smakene er ikke minneverdige. 25 kroner for et fingerbøl med rømmedressing er en ripoff de kunne spart seg.

Det smaker helt ok, det er ikke noe galt med denne pizzaen, men Mano når ikke opp - i det hele tatt - i jungelen av gode pizzasteder i Oslo.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Johan B
Stian S, General Manager på Mano Pizza, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. september 2021

Hei Johan,

Takk for tilbakemeldingen. Det er selvfølgelig beklagelig at du ikke var så fornøyd med besøket hos oss.

Ang mengde pizza: en 0,25 meter pizza hos oss er nøyaktig like stor som en porsjonspizza på stedene du nevner over.

At personalet tydeligvis ikke har informert godt nok om størrelsen er dårlig av oss og det beklager vi for.

50g med rømmedressing skal være den perfekte mengden for en porsjonspizza, synd at du føler at det var en ripoff.

Vi ønsker at kundene våre er fornøyde etter et besøk hos oss. Det er ikke tilfelle her og det ønsker vi å gjøre noe med. Kan du sende en mail til mano@mano.pizza så skal vi prøve å gjøre noe med saken.

Mvh,

Stian

Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Sykt digg bunn, men veldig gniene på toppingen. 1-2skinkebiter på en pizza holder ikke. Med litt mer topping hadde den smakt litt mer og

Dato for besøk: mai 2021

Dato for besøk: januar 2022
Anmeldt 19. desember 2021

Dato for besøk: november 2021

Reisende som så på Mano Pizza, så også på

Har du vært i Mano Pizza? Del dine erfaringer!