“Udelikat og dårlig service”

Frenchie - Grenseløs Bistro
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Startet hyggelig, fikk vin ute og hjelp med å bestille 5-6 småretter. Ventet nesten en time før vi spurte om status, først da fikk vi beskjed om at all mat var veldig forsinket. Vi hadde ikke dårlig tid, men skulle gjerne fått denne beskjeden før vi satte oss.

Det begynte å regne kraftig så vi ba om et bord inne. Vi satte oss inn, bestilte en til flaske vin og spurte om maten igjen - da fikk vi beskjed om at vi skulle få gratis dessert som kompensasjon - nå hadde det gått over en time.

Nesten en halvtime til gikk og vi måtte spørre om maten igjen og la til at vi har full forståelse for et underbemannet kjøkken. Dette var tydelig da det dryppet vann fra kjøkkentaket, kjelene sto i store stabler og det virket som at kokkene ikke hadde tid til å rydde rundt seg. Her mistet vi mye av apetitten. Vi fikk da beskjed om at de skulle fjerne 2/3 retter fra regningen, servitøren sa de skulle gjøre det som måtte til for at vi dro derfra fornøyde.

Maten kom etter nesten en halvannen time. Det meste vi bestilte var bare å dandere, at dette tok så lang tid var for meg helt sjokkerende og enda mer sprøtt at fries’ene var kalde. Vi fikk nye fries etter ca 12 minutter, disse var hvert fall varme men dynket i olje og nesten uten parmesan.

Da vi skulle dra mente servitøren at hun aldri hadde sagt dette om de 2-3 rettene, men kun at vi kun skulle få gratis dessert. Servitøren mente også at vi hadde drukket to av samme vin, når vi faktisk hadde bestilt to forskjellige - noe vi hadde tatt opp med servitøren hvert fall to ganger før vi fikk den servert. Det ble mye unødvendig styr og støy ut av dette, servitørene håndterte situasjonen veldig uproft.

Jeg vil beskrive måltidet sin helhet som udelikat og servicen som svært dårlig.

Takk, Voyage30333118663
ASIA Aker Brygge, Marketing på Frenchie - Grenseløs Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Hei,

Det er svært viktig for oss at våre gjester har en god opplevelse når de besøker oss. Send gjerne en mail til booking@frenchie.no slik at vi kan komme i direkte kontakt med deg.

Hilsen Frenchie

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Herlig bistro. Unge, gamle, familier og par. God mat, god og smilende service, og ikke minst - veldig god cappuccino!
Vi satt ute på en deilig sommerkveld i juli. Har vært her tidligere, og sittet inne. Like hyggelig den gangen.

Takk, ChristinHM
Frenchie, Markedsføring på Frenchie - Grenseløs Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2021

Hei Christin,
Tusen. takk for en koselig anmeldelse, velkommen tilbake!
Hilsen Frenchie

Anmeldt 13. juli 2022

Dato for besøk: juli 2022
Anmeldt 25. oktober 2021

Dato for besøk: oktober 2021
Anmeldt 5. oktober 2021 via mobile enheter

Dato for besøk: oktober 2021
ASIA Aker Brygge, Marketing på Frenchie - Grenseløs Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2022

Reisende som så på Frenchie - Grenseløs Bistro, så også på

Har du vært i Frenchie - Grenseløs Bistro? Del dine erfaringer!