“Utrolig bra!”
Anmeldelse av ISSHO Matbar

ISSHO Matbar
Anmeldt 20. august 2021

Fantastisk gode drinker og mat!! Anbefales på det varmeste. Hyggelig stemning og god service! Absolutt verdt et besøk for en hyggelig kveld :-)

Takk, VildeJ26

Anmeldt 10. juli 2021

Jeg synnes maten var alt for salt, for tørt, for sterk kt krydret, og meget lite porsjon! Selv etter 10 forskjellige små retter overpriset gikk vi hjem like sultne! Vil ikke anbefale!

Takk, L364IGdanielg
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Anbefalt og skrytt opp i Aftenposten. Maten var grei, servert som små retter å dele. Vi valgte å få servert hele menyen siden vi var en gjeng.
Konsept med rustikk stil og høye bord. Slitsomt å sitte flere timer på barkrakk ved et bord som er litt for høyt for krakken.
Veldig høy musikk. Måtte rope til hverandre. Vi var seks personer, de to på hver side som satt ytterst hadde ikke sjangs til å delta i samtale med dem på andre siden.
Servitørene slet med å høre hva som ble bestilt osv.
Dette var en varm dag, dårlig oppfølging (ingen) av vann på bordet. En vannkaraffel i tillegg til vin/ øl/ brus. Måtte stadig spørre om å få mer vann. Men- ikke lett å påkalle servitørenes oppmerksomhet.
Aftenposten skrev "ikke gå forbi", jeg sier "gå forbi". Nok av restauranter i Oslo.

Takk, ChristinHM
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Veldig fornøyd med besøket på Issho matbar! Nydelig mat, masse digge drinker og toppers service. Skal definitivt tilbake

Takk, 475karolines
Anmeldt 20. juni 2021

Fantastisk matopplevelse. Beste japanske matbaren i Oslo! Fine lokaler, hyggelig personal og god drikke.

Takk, mariusdO589DC

Reisende som så på ISSHO Matbar, så også på

Har du vært i ISSHO Matbar? Del dine erfaringer!