“Veldig bra italiensk inspirert!”
Anmeldelse av Basso Social

Basso Social
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. juli 2021

Nydelig mat, gode drinker og vinpakkem fungerte veldig bra med maten.
De 13 rettene er komponert veldig fint og passer utmerket sammen! Denne plassen fortjener virkelig å få masse besøkende!

Takk, Pinglebakk

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk smaksopplevelser. Bestilte 13 retter. Favoritten var risotto! Kan også anbefale salty caramel espresso Martini. Himmelsk!

Takk, Marita G
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Spiste en 13 retters meny. Fantastisk god mat (bilder av noen av rettene) og super service. Kan bare anbefales. Vi kommer tilbake når ny meny kommer

Takk, Nordstrandsfruen
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Alle på bordet bestilte 10 retter, og vi var svært fornøyde. Utrolig god mat, greie priser og veldig bra service. Servitørene var observante og tilgjengelige. Anbefaler denne restauranten til alle som ønsker en god, hyggelig og innholdsrik opplevelse.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, elinerosvik
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Flott start på tiden etter koronna!
Alt for lenge siden sist jeg inntok mangeretters med vinpakke og de leverte minst som forventet eller hva vi håpet på. Noen av rettene er lagt på smasksminnet og minst en av vinene er også lagt til langtidsminnet.
Det er en ung stil på stedet, men funker bra hvis man er godt voksen også.
Alle i følget var strålende fornøyd med mat og service.
Anbefales!

Takk, 781anderse

Reisende som så på Basso Social, så også på

Har du vært i Basso Social? Del dine erfaringer!