“God kulinarisk opplevelse i Storgata 10👌”
Anmeldelse av Basso Social

Basso Social
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

10 retters er en vinner! Vi valgte bort "vinpakken" som syntes noe kraftig og ting til fordel for en frisk Soave. Noe som passet veldig bra, etter vår smak. Hyggelig betjening og topp service. En spesiell takk til Alicia.

Takk, 224audm

Anmeldt 21. juli 2021

Nydelig mat, gode drinker og vinpakkem fungerte veldig bra med maten.
De 13 rettene er komponert veldig fint og passer utmerket sammen! Denne plassen fortjener virkelig å få masse besøkende!

Takk, Pinglebakk
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk smaksopplevelser. Bestilte 13 retter. Favoritten var risotto! Kan også anbefale salty caramel espresso Martini. Himmelsk!

Takk, Marita G
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Spiste en 13 retters meny. Fantastisk god mat (bilder av noen av rettene) og super service. Kan bare anbefales. Vi kommer tilbake når ny meny kommer

Takk, Nordstrandsfruen
Anmeldt 25. juni 2021 via mobile enheter

Alle på bordet bestilte 10 retter, og vi var svært fornøyde. Utrolig god mat, greie priser og veldig bra service. Servitørene var observante og tilgjengelige. Anbefaler denne restauranten til alle som ønsker en god, hyggelig og innholdsrik opplevelse.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, elinerosvik

Reisende som så på Basso Social, så også på

Har du vært i Basso Social? Del dine erfaringer!