“Fantastisk kveld!”

Basso Social
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Lekkert lokale, spesielt hyggelige og flinke servitører, nydelig god mat som også er vidunderlig vakker å se på. 13 retter med vinpakke var perfekt! Vi ble så positivt overrasket over denne nye restauranten. Vi vil tilbake så snart de får ny meny. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Guide28868720740

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

10 retters er en vinner! Vi valgte bort "vinpakken" som syntes noe kraftig og ting til fordel for en frisk Soave. Noe som passet veldig bra, etter vår smak. Hyggelig betjening og topp service. En spesiell takk til Alicia.

Takk, 224audm
Anmeldt 21. juli 2021

Nydelig mat, gode drinker og vinpakkem fungerte veldig bra med maten.
De 13 rettene er komponert veldig fint og passer utmerket sammen! Denne plassen fortjener virkelig å få masse besøkende!

Takk, Pinglebakk
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk smaksopplevelser. Bestilte 13 retter. Favoritten var risotto! Kan også anbefale salty caramel espresso Martini. Himmelsk!

Takk, Marita G
Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Spiste en 13 retters meny. Fantastisk god mat (bilder av noen av rettene) og super service. Kan bare anbefales. Vi kommer tilbake når ny meny kommer

Takk, Nordstrandsfruen

Reisende som så på Basso Social, så også på

Har du vært i Basso Social? Del dine erfaringer!