“13 magiske retter”

Basso Social
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og god service,. Vi hadde en flott kveld med 13 retter, kan virkelig anbefales! Utrolig hyggelig betjening. Kommer garantert tilbake

1  Takk, LenaOlsen

Anmeldt 12. august 2021

Perfekt service, nydelig mat, artig servering og herlig stemning.
Vi kommer garantert tilbake til Basso Social.

Takk, linej964
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Lekkert lokale, spesielt hyggelige og flinke servitører, nydelig god mat som også er vidunderlig vakker å se på. 13 retter med vinpakke var perfekt! Vi ble så positivt overrasket over denne nye restauranten. Vi vil tilbake så snart de får ny meny. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Guide28868720740
Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

10 retters er en vinner! Vi valgte bort "vinpakken" som syntes noe kraftig og ting til fordel for en frisk Soave. Noe som passet veldig bra, etter vår smak. Hyggelig betjening og topp service. En spesiell takk til Alicia.

Takk, 224audm
Anmeldt 21. juli 2021

Nydelig mat, gode drinker og vinpakkem fungerte veldig bra med maten.
De 13 rettene er komponert veldig fint og passer utmerket sammen! Denne plassen fortjener virkelig å få masse besøkende!

Takk, Pinglebakk

Reisende som så på Basso Social, så også på

Har du vært i Basso Social? Del dine erfaringer!