“Business Dinner”

Basso Social
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 25. august 2021

Fantastisk sted hvor maten snakker for seg selv. Hver eneste rett/smak av de 10 jeg har spist er en positiv overraskelse. Vinmenyen holder også et særdeles høyt nivå. Dette er mitt andre besøk på dette sjarmerende, men moderne stedet.
Sjelden har jeg blitt imponert så mye på mitt 2. besøk på et «samme sted» før
Dette er «pur klasse» og noe av det bedre jeg har opplevd på en restaurant.

Takk, Sara8822

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi besøkte Basso social og spiste en tretten retters meny. Velkomponerte retter med gode italienske smaker. Høydepunktet var hovedretten og desserten. Vinpakken passet godt til maten og menyen var rimelig ift hva vi fikk servert.
Vi kommer gjerne igjen.

Takk, Karl Jørgen C
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og god service,. Vi hadde en flott kveld med 13 retter, kan virkelig anbefales! Utrolig hyggelig betjening. Kommer garantert tilbake

1  Takk, LenaOlsen
Anmeldt 12. august 2021

Perfekt service, nydelig mat, artig servering og herlig stemning.
Vi kommer garantert tilbake til Basso Social.

Takk, linej964
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse! Lekkert lokale, spesielt hyggelige og flinke servitører, nydelig god mat som også er vidunderlig vakker å se på. 13 retter med vinpakke var perfekt! Vi ble så positivt overrasket over denne nye restauranten. Vi vil tilbake så snart de får ny meny. Anbefales på det sterkeste!

Takk, Guide28868720740

Reisende som så på Basso Social, så også på

Har du vært i Basso Social? Del dine erfaringer!