“Flott italiensk restaurant ”
Anmeldelse av Basso Social

Basso Social
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Min opplevelse etter 1 besøk :

Pluss +
- fantastisk lokalet, stilrent og gjennomført.

- italiensk mat av høy kvalitet. Kreativt og veldig gode smaker. Vi hadde 13 retter.

-kunnskapsrike servitører både på mat og vin.

-10/10 på atmosfære

Minus ÷
-veldig lang ventetid ved ankomst på vann og drikke bestilling (det var fult og travelt)

-forsinket servering av vin. Vi hadde vinpakke der flere viner ble servert etter maten ble servert.

-lang ventetid mellom hver servering (det gjor ikke så mye for oss, da vi hadde god tid)

Takk, Tma1115

Anmeldt 25. august 2021

Fantastisk sted hvor maten snakker for seg selv. Hver eneste rett/smak av de 10 jeg har spist er en positiv overraskelse. Vinmenyen holder også et særdeles høyt nivå. Dette er mitt andre besøk på dette sjarmerende, men moderne stedet.
Sjelden har jeg blitt imponert så mye på mitt 2. besøk på et «samme sted» før
Dette er «pur klasse» og noe av det bedre jeg har opplevd på en restaurant.

Takk, Sara8822
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Vi besøkte Basso social og spiste en tretten retters meny. Velkomponerte retter med gode italienske smaker. Høydepunktet var hovedretten og desserten. Vinpakken passet godt til maten og menyen var rimelig ift hva vi fikk servert.
Vi kommer gjerne igjen.

Takk, Karl Jørgen C
Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og god service,. Vi hadde en flott kveld med 13 retter, kan virkelig anbefales! Utrolig hyggelig betjening. Kommer garantert tilbake

1  Takk, LenaOlsen
Anmeldt 12. august 2021

Perfekt service, nydelig mat, artig servering og herlig stemning.
Vi kommer garantert tilbake til Basso Social.

Takk, linej964

Reisende som så på Basso Social, så også på

Har du vært i Basso Social? Del dine erfaringer!