“Kjempe koselig sted med en spennende og litt annerledes meny.”
Anmeldelse av Marlow

Marlow
Vurdert som nr. 1 236 av 1 552 Restauranter i Oslo
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Gikk tilfeldigvis forbi etter en dag på Tjuvholmen. Fant ut at dette stedet måtte vi prøve ut. Spennende smakfulle retter, god atmosfære og hyggelige betjening. Verdt et besøk.

2  Takk, synnevaag

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat med fantastiske smaker, superhyggelig og engasjert betjening, lekkert interiør! Anbefales om ønsker noe annerledes

Takk, Trine S
Anmeldt 25. juli 2021

Veldig dårlig kundebehandling. Ledelsen var ubehagelig, og følte oss lite velkommen. Anbefales ikke å dra dit.

Takk, sture1994
Anmeldt 25. juli 2021

Utrolig dårlig kundeservice. Ble lovet bord inne når uteserveringen stengte. Da uteserveringen stengte fikk vi beskjed om at det var fult, selv om halve lokalet var ledig. Flere folk som ikke hadde booket i forveien ble prioritert og fikk bord inne før oss. Lederen, eller den såkalte hovmesteren var ikke særlig serviceinnstilt og vi har aldri følt oss mer uvelkommen før.

Takk, 884livs
Anmeldt 17. juli 2021

Triste saker - hadde en veldig hyggelig kveld med venner, flink servitør men tydelig at de ikke ønsket folk på 50 etter at Uterestaurant stengte. vi ble lovet bord inne etter uterestauranten stengte og bestilte en flaske vin til. Ble fratatt vinglass og flaske og henvist til « chambre separee» som viste seg å være et slags lager. Fikk tildelt vinglassene som var blitt drukket av, uten at noen visste hvem som tilhørte hvilket glass. Ikke veldig korona-vennlig.
Vi har aldri hatt en mer ubehagelig avslutning på en kveld og har aldri følt oss mer uvelkomne noen andre steder.
Mulig at dette fungerer i Trondheim, men jeg tror ikke dette vil fungere i Oslo.

Takk, steiningaro

Reisende som så på Marlow, så også på

Har du vært i Marlow? Del dine erfaringer!