“Elendig kundeservice”
Anmeldelse av Marlow

Marlow
Vurdert som nr. 1 233 av 1 558 Restauranter i Oslo
Anmeldt 4. september 2021

Hadde booket bord 2,5 uke i forveien, fikk Mail to dager før vår ankomst om at det ikke var mulig å reservere bord for vårt formål, hvilket gjorde at vi ikke fikk bestilt bord noe annet sted ettersom alt på det tidspunkt var fullbooket. Det var en veldig spesiell anledning for vårt besøk og vi kom langveis fra! Klaget over sen tilbakemelding og ble ønsket «hjertelig velkommen til drop in» så skulle de ordne noe for oss. Da vi ankom til tidspunktet vi hadde bestilt bord til ble vi avvist i døren av en ekstremt sur og lite imøtekommende dame, hun var frekk og ikke interessert i å høre på hva jeg skulle si. Hun snudde ryggen til oss og gikk! Det var flust av ledige bord. Spesielt opplegg!

Dato for besøk: september 2021
Takk, 169hege

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Grei amerikansk mat, rib eye var god. Hyggelige men utrente servitører. Presentasjonen av maten var bra. Vinlisten noe overpriset

Takk, Runar N
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Gikk tilfeldigvis forbi etter en dag på Tjuvholmen. Fant ut at dette stedet måtte vi prøve ut. Spennende smakfulle retter, god atmosfære og hyggelige betjening. Verdt et besøk.

2  Takk, synnevaag
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat med fantastiske smaker, superhyggelig og engasjert betjening, lekkert interiør! Anbefales om ønsker noe annerledes

Takk, Trine S
Anmeldt 25. juli 2021

Veldig dårlig kundebehandling. Ledelsen var ubehagelig, og følte oss lite velkommen. Anbefales ikke å dra dit.

Takk, sture1994

Reisende som så på Marlow, så også på

Har du vært i Marlow? Del dine erfaringer!