“Overpriset”

Soulcake
Vurdert som nr. 18 av 25 Dessert i Oslo
Kjøkken: Kafé
Omgivelser: Sentrum
Beskrivelse: Soulcake er et premium kakeri her i Oslo. Vi lever for å lage de diggeste kakene og cupcakesene du kan tenke deg! Om du ikke klarer å vente - besøk butikken vår på EGER! Der bugner det med cupcakes i et stort utvalg smaker(hver dag fra mandag-lørdag. 11.30-19.00(18.00.) Våre superhyggelige café medarbeidere står klare til å ta deg i mot med et stort smil!
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

All hype - for helt greie cupcakes. Pene, men det er det. Salted caramell var altfor salt. Absolutt ikke verdt 74kr(!) per stk.

2  Takk, IMT92

Anmeldt 26. juni 2021 via mobile enheter

Virkelig en opplevelse hvis du er på jakt etter gode cupcakes. Veldig dekorative og smaksopplevelse av ypperste klasse
De har nå åpnet utsalg på Egertorget så virkelig verdt et besøk uansett alder, du blir ikke skuffet

Dato for besøk: april 2021
Takk, askoft

Reisende som så på Soulcake, så også på

Har du vært i Soulcake? Del dine erfaringer!