“God mat, god service og hyggelig betjening. Anbefales!”
Anmeldelse av New Flavours Of India

New Flavours Of India
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, god og rask service og hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste! Kommer garantert tilbake igjen.

6  Takk, Vilde95

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Meget velsmakende mat og svært hyggelige servitører. Vi var seks personer som alle var superfornøyde! Servicen var utmerket og hyggelige lokaler!

6  Takk, solveigd152
Anmeldt 5. august 2021

Nydelig mat (Chicken Tikka Masala). Perfekte og ferske Nan-brød! God Raita. Serviceinnstilt og oppmerksom personale. Rent og pent. Nydelig beliggenhet. Koslig inne. Nydelig å spise på uteserveringen med havutsikt og solskinn. Perfekt og rolig beliggenhet. Ingen Bilstøy.

God service og gode smittevernsrutiner.

Kommer til å besøke "New Flavour of India" på Sørenga igjen!

6  Takk, MetteASteff
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Et hyggelig besøk hvor vi ble møtt av hyggelige ansatte. Variert meny, og maten vi bestilte smakte godt. Kan anbefales.

5  Takk, kenstaale
Anmeldt 26. juli 2021

Har hentet take away herfra to ganger, første gang ok, andre gang supert!
Første gang i mai da de var helt nyåpnet, personalet virket stresset og restauranten bar litt preg av at de ikke hadde kommet helt inn i en rytme. Maten var den gangen helt ok.
Bestilte igjen i juli, alle virket roligere, hyggelige, imøtekommende - og maten var rågod! Vi var tre som spiste og alle veldig fornøyde, lam, dahl og chana masala, gode dip sauser, naan. Kommer til å spise her flere ganger!

6  Takk, Ingeborgs9999

Reisende som så på New Flavours Of India, så også på

Har du vært i New Flavours Of India? Del dine erfaringer!