“Litt kjedelig”

New Flavours Of India
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 12. september 2021

Navnet er muligens litt misvisende da maten er god, med hva vi opplever som mer tradisjonell indisk mat. Servisen er hyggelig og vi har ingenting å klage på, men det er heller ikke mye som skiller seg ut ved denne restauranten.

2  Takk, Henriette A

Anmeldt 11. september 2021

Det var veldig fornøyd med maten og god service og beste maten i hele Oslo som spiste idag.) håper vi kommer tilbake.

Dato for besøk: september 2021
6  Takk, G6817RQrohits
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, god og rask service og hyggelig betjening. Anbefales på det sterkeste! Kommer garantert tilbake igjen.

6  Takk, Vilde95
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Meget velsmakende mat og svært hyggelige servitører. Vi var seks personer som alle var superfornøyde! Servicen var utmerket og hyggelige lokaler!

6  Takk, solveigd152
Anmeldt 5. august 2021

Nydelig mat (Chicken Tikka Masala). Perfekte og ferske Nan-brød! God Raita. Serviceinnstilt og oppmerksom personale. Rent og pent. Nydelig beliggenhet. Koslig inne. Nydelig å spise på uteserveringen med havutsikt og solskinn. Perfekt og rolig beliggenhet. Ingen Bilstøy.

God service og gode smittevernsrutiner.

Kommer til å besøke "New Flavour of India" på Sørenga igjen!

6  Takk, MetteASteff

Reisende som så på New Flavours Of India, så også på

Har du vært i New Flavours Of India? Del dine erfaringer!