“STYR UNNA!!”

New Flavours Of India
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. august 2022

Dårlig service, sure servitører som ikke tar bestillinger og små porsjoner av mat som ikke var nevneverdig god. Vi takket for oss og gikk da en mann v nabobordet spydde ned hele bordet og plassen ( noe servitørene fikk med seg ) og fikk lov til å fortsette å få servert og drikke øl!!
Det som skulle ha vært en hyggelig og romantisk bursdagsmiddag i Oslo ble ikke det!
I tillegg fikk vi begge vondt i magen og ble uvel av maten både samme dag og dagen etter….

Dato for besøk: august 2022
Takk, 637amih

Anmeldt 15. mai 2022 via mobile enheter

Jeg var innom restauranten sammen med kollegaer fra jobben. Servitører er vanligvis oppmerksomme, men ikke her… det tok lang tid før noen kom bort og spurte om vi skal ha noe å drikke… Det tok enda lenger tid før noen kommer for å ta matbestilling.Når noen kom var alt et kaos uten like..flere servitører løp frem og tilbake og har ingen kontroll. Matbestillingen tok derfor veldig lang tid og vi fikk ikke maten før veldig sent. Maten er grei men veldig små porsjoner og dyr for mengden. Etter at maten var spist, tok det igjen lang tid før noen kom for å spørre om vi ønsker dessert og at noen tok bestillingen.. hvorfor ha så lange desseettyper når dere ikke ha alle🤔🤔🤔 dere kan ikke bare bytte ingrediens for å tilpasse da dere har gått tom for en ting uten å si fra om gjestene ønsker det????

Dato for besøk: mai 2022
Takk, Yudi N
Anmeldt 22. april 2022 via mobile enheter

Ventet over en time på maten. Glemte skjeer til poppadums og saus. Glemte bestillingen og vi måtte spørre etter Maren etter 50 min og så tok det 20 min til

Dato for besøk: april 2022
Takk, MarianneMR2020
Anmeldt 26. september 2021 via mobile enheter

Etter en fin gåtur kom vi til en helt tom restaurant fredag kl. 19.00. Ble tatt godt imot av en oppmerksom servitør, fikk veldig god mat og raskt påfyll når vi ville ha noe mer. Lokalene var rene og pene og flott område til uteservering med veldig bra utsikt over havneområdet.
Anbefales! Vi kommer tilbake!

Dato for besøk: september 2021
4  Takk, elinskovlund
Anmeldt 14. september 2021

Dette var en smaksopplevelse av de sjeldne, måtte tilbake kort tid etter første besøk for på sjekke at det ikke var ren flaks. Like bra på andre besøk! Utrolig hyggelig betjening, dessuten avslappet atmosfære og stilige lokaler. Har booket bord til neste besøk!

Dato for besøk: september 2021
4  Takk, 149sisself

Reisende som så på New Flavours Of India, så også på

Har du vært i New Flavours Of India? Del dine erfaringer!