“Aldeles nydelig!”

Villa Paradiso Munch Brygge
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Blir ønsket velkommen på en sånn måte at du har lyst til å gi en klem, blir fulgt til et fint bord i et kjempestort lokale, høyt under taket og stilig interiør. Vi blir servert etter ca 5 min og vi er klare til å bestille. Vi bestiller pizza og focaccia. Maten kommer usedvanlig fort og det ser HELT NYDELIG UT. Det smakte ENDA BEDRE!! Spesielt pizza Indiavolata. Både små og store var strålende fornøyd. Meget hyggelig og blid personale. Kommer garantert igjen! NAM!

Takk, Travel13833089985

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men når servitører tydeligvis er mangelvare og man må vente alt for lenge i alle ledd, blir man bare irritert. Desserten tok vi et annet sted.

Takk, maritandrinek
Anmeldt 3 uker siden

Dato for besøk: juli 2022
Villa Paradiso, Marketing på Villa Paradiso Munch Brygge, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4 dager siden

Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Anmeldt 4 uker siden

Reisende som så på Villa Paradiso Munch Brygge, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Munch Brygge? Del dine erfaringer!