“Elendig service”

Villa Paradiso Munch Brygge
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Vi ble først tatt veldig godt i mot og fikk bestilt mat og drikke kjapt. Etter at vi mottok maten ble vi totalt ignorert av personalet. Vi ble ikke spurt om maten var bra eller om vi skulle ha noe mer å drikke. Så der satt vi med tomme tallerkner og glass i ca en time etter maten kom. Til slutt ble vi så lei at vi bare huket tak i en annen kelner, han virket sur og irritert over at han måtte ordne regning til et bord som han ikke hadde ansvar for. Ved betaling sa vi ifra om opplevelsen da dette var helt elendig service. Er ikke hyggelig å ikke føle seg velkommen eller ivaretatt på en restaurant!!

Takk, fredrikk643

Anmeldt 15. august 2021

Vi fikk ikke forklart bestillingssystemet, og da vi var klare til å bestille hadde vi ventet i 20 min uten å få vann på bordet engang.
Hver gang vi ville be om noe, måtte vi rekke å huke tak i en forbipasserende servitør, som ofte virket brydd og som ikke var i stand til å vise serviceglede.
På et tidspunkt spør vi direkte om det er en servitør som hører til vårt bord, og om vi kan bli presentert for vedkommende. servitøren vi snakker med prøver å unngå å svare på spørsmålet, og forsvinner med løfte om å sende vår servitør til bordet. Det skjedde aldri.

Vi fikk servert maten av en femte servitør, som rusher videre uten å merke seg at vi verken har bestikk eller servietter, og vi må stoppe henne og be om det. så mens maten ligger foran oss, venter vi enda en gang en stund før bestikk dukker opp.

Maten veide ikke opp for den dårlige opplevelsen.

Takk, hanaoa
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Brukte 20 minutt på å finne vin, husets var utsolgt, så kom et glass istedetfor en flaske, og 20 minutt senere kom flasken. Pizzaen var god, men stekt på feil temperatur, våt deigklump i midten. Pris stod ikke i forhold til kvalitet. Styr unna

1  Takk, mortenb335
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Blir ønsket velkommen på en sånn måte at du har lyst til å gi en klem, blir fulgt til et fint bord i et kjempestort lokale, høyt under taket og stilig interiør. Vi blir servert etter ca 5 min og vi er klare til å bestille. Vi bestiller pizza og focaccia. Maten kommer usedvanlig fort og det ser HELT NYDELIG UT. Det smakte ENDA BEDRE!! Spesielt pizza Indiavolata. Både små og store var strålende fornøyd. Meget hyggelig og blid personale. Kommer garantert igjen! NAM!

Takk, Travel13833089985
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

God mat, men når servitører tydeligvis er mangelvare og man må vente alt for lenge i alle ledd, blir man bare irritert. Desserten tok vi et annet sted.

Takk, maritandrinek

Reisende som så på Villa Paradiso Munch Brygge, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Munch Brygge? Del dine erfaringer!