“utenlandsk betjening”

Villa Paradiso Munch Brygge
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 13. september 2021

Vi spiste kun småretter (cicchetti og tagliere misto), og var veldig fornøyd med det. Limoncello Spritz var også en veldig forfriskende og godt alternativ til den vanlige sprizten. Men servicen, der stort sett alt personale snakket gebrokkent engelsk, var en nedtur. Og særlig irriterende var det at vi måtte vente veldig lenge med å få betalt. Men hvorfor kan man ikke kreve av personalet at de snakker norsk? Dette er jo Norge.

Dato for besøk: september 2021
Takk, Camilla P

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Svært urutinerte kelnere serverte forrett samtidig med vordrink til tross for eksplisitt bestilling. Carpaccioen var god, men vongole var langt fra Italiensk kvalitet. Kremete og lite sting av hjerteskjell.

Dato for besøk: september 2021
Takk, torped
Anmeldt 27. august 2021 via mobile enheter

Vi ble først tatt veldig godt i mot og fikk bestilt mat og drikke kjapt. Etter at vi mottok maten ble vi totalt ignorert av personalet. Vi ble ikke spurt om maten var bra eller om vi skulle ha noe mer å drikke. Så der satt vi med tomme tallerkner og glass i ca en time etter maten kom. Til slutt ble vi så lei at vi bare huket tak i en annen kelner, han virket sur og irritert over at han måtte ordne regning til et bord som han ikke hadde ansvar for. Ved betaling sa vi ifra om opplevelsen da dette var helt elendig service. Er ikke hyggelig å ikke føle seg velkommen eller ivaretatt på en restaurant!!

Takk, fredrikk643
Anmeldt 15. august 2021

Vi fikk ikke forklart bestillingssystemet, og da vi var klare til å bestille hadde vi ventet i 20 min uten å få vann på bordet engang.
Hver gang vi ville be om noe, måtte vi rekke å huke tak i en forbipasserende servitør, som ofte virket brydd og som ikke var i stand til å vise serviceglede.
På et tidspunkt spør vi direkte om det er en servitør som hører til vårt bord, og om vi kan bli presentert for vedkommende. servitøren vi snakker med prøver å unngå å svare på spørsmålet, og forsvinner med løfte om å sende vår servitør til bordet. Det skjedde aldri.

Vi fikk servert maten av en femte servitør, som rusher videre uten å merke seg at vi verken har bestikk eller servietter, og vi må stoppe henne og be om det. så mens maten ligger foran oss, venter vi enda en gang en stund før bestikk dukker opp.

Maten veide ikke opp for den dårlige opplevelsen.

Takk, hanaoa
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Brukte 20 minutt på å finne vin, husets var utsolgt, så kom et glass istedetfor en flaske, og 20 minutt senere kom flasken. Pizzaen var god, men stekt på feil temperatur, våt deigklump i midten. Pris stod ikke i forhold til kvalitet. Styr unna

1  Takk, mortenb335

Reisende som så på Villa Paradiso Munch Brygge, så også på

Har du vært i Villa Paradiso Munch Brygge? Del dine erfaringer!