TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 4. februar 2017 via mobile enheter

Våre gjester fra Cape Town University koste seg her, vennlig betjening, flotte rom og god frokost. Til en pris som er absolutt brukbar her i Oslo. Anbefales
Det er kun gateparkering her, ikke særlig handikap vennlig med trapper.

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, carlottos2016
Anmeldt 1. desember 2016 via mobile enheter

Var her 3 netter,
på et flott dommelrom med eget bad.
Sengen var fint redd opp, og grei å sove i.
Koslig stille plass,
med hyggelig personale.

Og rett borti gata var det gode shoppingmuligheter

Kommer gjerne igjen

Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, 17ellenj
Anmeldt 25. november 2016 via mobile enheter

Stedet er koselig, omgjort av ærverdig villa i hjertet av Oslo. Likte frokosten som var med rikelige valgmuligheter . Mitt rom hadde det man trenger, bra at det var vask på rommet. 2 bad og 3 WC var tilfredsstillende . Alt i alt det man ønsker ved BB

Dato for oppholdet: november 2016
Takk, 316tiinar
Anmeldt 12. oktober 2016 via mobile enheter

Hjemmekoselig og behagelig atmosfære, sentral og fint beliggende. Familievennlig med stor plen og utepaviljong. Supersosial frokost, deilig mat. Imøtekommende personale og til og med et lite gym.
Hyggelige priser. Anbefales absolutt

Dato for oppholdet: oktober 2016
Reisetype: Reiste alene
Takk, ankariro
Elling E, General Manager på Ellingsens Pensjonat, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2016

Tusen takk for flotte tilbakemeldinger. Vi prøver å opprettholde Ellingsens tradisjon med hjemmelig atmosfære og ett sosialt samvær til frokost.
Velkommen tilbake !

Mvh
Team Ellingsen

Anmeldt 10. desember 2015

Jeg trengte et rom i Oslo nær Majorstua, og fant et veldig billig enkeltrom hos Ellingsens pensjonat. Jeg hadde ikke så store forventninger, men ble svært positivt overrasket. Her var det veldig trivelig, smakfull innredning, blomster i vinduet, TV på rommet, frukt på en tallerk i stua etc. Og det var stille og rolig (bare en trikk som kjører forbi nå og da, men man hørte lite til den). I det hele tatt følte jeg meg veldig velkommen. Betjeningen var også veldig trivelig. Det er også tilgang til treningsrom i kjelleren.

Dato for oppholdet: desember 2015
1  Takk, Hallvard J