Booking.comUSD 125
eDreamsUSD 125
Trip.comUSD 138
Anmeldt 15. september 2018

Vi bodde på Hotell Gabelshus 29.-31. Juli 2018. Etter å ha lest gode anmeldelser om hotellet, hadde vi høye forventninger da vi sjekket inn. Vi ble dessverre møtt av et rom uten aircondition, og da det var utrolig varmt disse dagene hjalp det lite med en bordvifte. Rommet var tydelig ikke vasket godt nok heller. Det var hår på gulvet, kaffeflekker på bordet og støv i vinduskarmene. Frokosten var bra, men i frokostsalen var det også en stor del spindelvev i taket. Det er et gammelt bygg med mye sjel, men vi forventer uansett at renholdet er på plass.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 4annef
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Kjære Anne F,

Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss.
Vårt overordnede mål er å yte fantastisk service for alle våre gjester – På Clarion Collection Gabelshus skal vi skape uforglemmelige gjesteopplevelser. Dessverre er det tydelig at vi ikke riktig klarte det under ditt opphold. Her var det flere punkter som vi allerede har tatt tak i. Når det gjelder varmen så hadde vi en ekstremt varm sommer og kjølingen på ventilasjonsanlegget vårt klarte ikke holde det kjølig nok. GAbelshus er et gammel bygg og vi lik de fleste hotellene i OSlo har dessverre ikke aircondition, kun kjøling på ventilasjonanlegget
Jeg håper imidlertid at du vil gi oss en ny sjanse til å overbevise deg om at vi er det rette hotellet for deg. Dersom du ønsker å bo hos oss igjen, håper jeg å høre fra deg i forkant av ditt opphold. Karl.einar.sundby-bagaas@choice.no

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig hotel med god frokost, men urolig slitent og dårlig rom. Støvete gulvteppe, ikke skiftet lyspærer og nattbord som hang og slang. Hadde store forventninger til et Clarion Collection Hotel som overhodet ikke ble innfridd.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, carinao1
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Kjære carinao1,

Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss.
Vårt overordnede mål er å yte fantastisk service for alle våre gjester – På Clarion Collection Gabelshus skal vi skape uforglemmelige gjesteopplevelser. Dessverre er det tydelig at vi ikke riktig klarte det under ditt opphold. Her var det flere punkter som jeg kan love deg at vi vil ta fatt i omgående. Jeg syns det er svært beklagelig at du skulle få en slik erfaring med Gabelshus. Kommentarene dine er med på å holde oss skjerpet. Dette var din opplevelse og det er fint at den blir delt.

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Det koseligste hotellet i Oslo finner du her. Her følte jeg meg veldig hjemme. De små rommene er perfekt enten du er alene eller med en partner. Rommet var gammeldags og veldig koselig med rom ut mot veien. I denne gaten er det veldig stille og rolig. Passer fint å sove med verandadøren åpen på en varm sommerkveld. Sov kun en natt, men rakk å nyte norges beste utvalg i frokosten. Her finner du alt til enhver smak. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, 20jeanettea
Karl Einar S, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Kjære Jeanette A,

Hjertelig takk for særdeles hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus.
Disse ordene varmet veldig og vi gleder oss til å få ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. august 2018 via mobile enheter

Et rolig og hyggelig hotell i ei stille gate litt utenfor det hektiske sentrum. Veldig koselig hage/terrasse og nydelige omgivelser. Kort spasertur til Majorstua, Aker brygge og Karl Johan. Kjempgod frokost og kveldsmat, servert av blide og serviceinnstilte ansatte. Fint rom,litt slitt og litt for myke madrasser. Ellers alt topp. Vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Synnøve B
Karl Einar S, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Kjære Synnøve B,

Hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss, det setter vi utrolig pris på.
Takk også for din tilbakemelding om at rommet var litt slitt. Dette kan jeg love deg at vi vil se nærmere på.
Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake om ikke så alt for lenge.

Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Mistet kredittkort rett før ankomst. Ble avvist flere ganger også etter kontakt med daglig leder. Foreslo selv løsning på betalingsproblemet som viste seg å fungere og jeg fikk forhåndsbooket rom. Føltes ubehagelig. Når først dette stresset var over er det et koselig hotell med fri aftenbuffet og matpakkemulighet fra hotellet. Rommet OK uten aircondisjon litt varmt

Dato for oppholdet: august 2018
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, NIUHH

Kjære NIUHH,

Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss.
Dessverre er det tydelig at vi ikke riktig klarte det under ditt opphold. Vi har strenge kredittregler og jeg beklager om disse oppleves for strikte. Jeg er glad det dog ordnet seg og at du hadde et hyggelig opphold ellers.