eDreamsUSD 172
ZenHotels.comUSD 192
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Trives svært godt og vil fortsette vår lange rekke besøk. Beliggenhet, ro og interiør er avgjørende.
Noen småting denne gang. Stappfulle frokostbord krever raskere etterfylling av buffé.
Litt problemer med badekaret og manglende produkter på badet. Takk til forekommende og ekspeditt resepsjonpersonale :)
Kanskje økende popularitet har gitt noen utfordringer?

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 771bj_rnv
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kjære Bjørn V,

Varmt takk for en hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus.
Også takk for din tilbakemelding der vi kan forbedre oss. Ofte er det stort trykk siste timen på frokost i helgene og vi bemanner og strukturerer oss deretter, men av og til kommer det veldig rush allikevel slik at vi ikke får vært så raske som vi ønsker. Jeg er glad for at det ordnet seg med de andre punktene.
Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 4. november 2018

Pent hotell i litt gammel stil. God frokost med bra utvalg av pålegg og annet. Litt lite utvalg i brød. Grei og enkel kveldsmat inkludert. Bra rom, med gode senger, men ingen steder å legge fra seg kofferter, eller toalettmappe . Dyr parkering.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, sabrina557
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære sabrina557,

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss, det setter vi utrolig pris på.
Noen av rommene våre er mindre i størrelse og vi skal sørge for at du får et større rom neste gang.
Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake om ikke så alt for lenge.

Anmeldt 15. september 2018

Vi bodde på Hotell Gabelshus 29.-31. Juli 2018. Etter å ha lest gode anmeldelser om hotellet, hadde vi høye forventninger da vi sjekket inn. Vi ble dessverre møtt av et rom uten aircondition, og da det var utrolig varmt disse dagene hjalp det lite med en bordvifte. Rommet var tydelig ikke vasket godt nok heller. Det var hår på gulvet, kaffeflekker på bordet og støv i vinduskarmene. Frokosten var bra, men i frokostsalen var det også en stor del spindelvev i taket. Det er et gammelt bygg med mye sjel, men vi forventer uansett at renholdet er på plass.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 4annef
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Kjære Anne F,

Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss.
Vårt overordnede mål er å yte fantastisk service for alle våre gjester – På Clarion Collection Gabelshus skal vi skape uforglemmelige gjesteopplevelser. Dessverre er det tydelig at vi ikke riktig klarte det under ditt opphold. Her var det flere punkter som vi allerede har tatt tak i. Når det gjelder varmen så hadde vi en ekstremt varm sommer og kjølingen på ventilasjonsanlegget vårt klarte ikke holde det kjølig nok. GAbelshus er et gammel bygg og vi lik de fleste hotellene i OSlo har dessverre ikke aircondition, kun kjøling på ventilasjonanlegget
Jeg håper imidlertid at du vil gi oss en ny sjanse til å overbevise deg om at vi er det rette hotellet for deg. Dersom du ønsker å bo hos oss igjen, håper jeg å høre fra deg i forkant av ditt opphold. Karl.einar.sundby-bagaas@choice.no

Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Hyggelig hotel med god frokost, men urolig slitent og dårlig rom. Støvete gulvteppe, ikke skiftet lyspærer og nattbord som hang og slang. Hadde store forventninger til et Clarion Collection Hotel som overhodet ikke ble innfridd.

Dato for oppholdet: september 2018
Takk, carinao1
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2018

Kjære carinao1,

Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss.
Vårt overordnede mål er å yte fantastisk service for alle våre gjester – På Clarion Collection Gabelshus skal vi skape uforglemmelige gjesteopplevelser. Dessverre er det tydelig at vi ikke riktig klarte det under ditt opphold. Her var det flere punkter som jeg kan love deg at vi vil ta fatt i omgående. Jeg syns det er svært beklagelig at du skulle få en slik erfaring med Gabelshus. Kommentarene dine er med på å holde oss skjerpet. Dette var din opplevelse og det er fint at den blir delt.

Anmeldt 10. august 2018 via mobile enheter

Det koseligste hotellet i Oslo finner du her. Her følte jeg meg veldig hjemme. De små rommene er perfekt enten du er alene eller med en partner. Rommet var gammeldags og veldig koselig med rom ut mot veien. I denne gaten er det veldig stille og rolig. Passer fint å sove med verandadøren åpen på en varm sommerkveld. Sov kun en natt, men rakk å nyte norges beste utvalg i frokosten. Her finner du alt til enhver smak. Anbefales på det varmeste!

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene
2  Takk, 20jeanettea
Karl Einar S, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Kjære Jeanette A,

Hjertelig takk for særdeles hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus.
Disse ordene varmet veldig og vi gleder oss til å få ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.