2 personer ser på dette hotellet
Priceline
Vio.comUSD 170
Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Etter flere dager til fjells var savnet etter en god seng å sove i stort. Det ble innvilget! Selv om jeg ble flyttet pga sikringsbrudd, og ikke fikk badekaret jeg var lovet, var dette et hotell jeg gjerne besøker igjen. Frokosten var nydelig og stort utvalg. Hyggelig personale. Hotellet har også noen parkeringsplasser i bakgården.

Takk, hegen2016
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Kjære hegen2016,

Varmt takk for særdeles hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus. Beklager at vi ikke hadde ledig rom med badekar til deg denne gangen, Vi har ikke dette på så mange rom dessverre. Vi gleder oss til å få ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 16. november 2018

Jeg og min familie bodde her 3 netter . Vi var i alderen i alderen 28 - 90 år .
Og alle var kjempefornøyd :) Hotellet har en meget behagelig atmosfære , både når det gjelder interiør og personale. Det var også en liten peisestue , noe som er sjeldent på hoteller i dag , et fint sted å dvele ........
Anbefaler Gabelshus på det varmeste og kommer gjerne igjen .
p.s for ikke å glemme den fantastiske frokosten ,tusen takk :):)

Takk, siri h
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Kjære siri h,

Varmt takk for særdeles hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus. Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Trives svært godt og vil fortsette vår lange rekke besøk. Beliggenhet, ro og interiør er avgjørende.
Noen småting denne gang. Stappfulle frokostbord krever raskere etterfylling av buffé.
Litt problemer med badekaret og manglende produkter på badet. Takk til forekommende og ekspeditt resepsjonpersonale :)
Kanskje økende popularitet har gitt noen utfordringer?

Takk, 771bj_rnv
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kjære Bjørn V,

Varmt takk for en hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus.
Også takk for din tilbakemelding der vi kan forbedre oss. Ofte er det stort trykk siste timen på frokost i helgene og vi bemanner og strukturerer oss deretter, men av og til kommer det veldig rush allikevel slik at vi ikke får vært så raske som vi ønsker. Jeg er glad for at det ordnet seg med de andre punktene.
Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 4. november 2018

Pent hotell i litt gammel stil. God frokost med bra utvalg av pålegg og annet. Litt lite utvalg i brød. Grei og enkel kveldsmat inkludert. Bra rom, med gode senger, men ingen steder å legge fra seg kofferter, eller toalettmappe . Dyr parkering.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, sabrina557
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære sabrina557,

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss, det setter vi utrolig pris på.
Noen av rommene våre er mindre i størrelse og vi skal sørge for at du får et større rom neste gang.
Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake om ikke så alt for lenge.

Anmeldt 15. september 2018

Vi bodde på Hotell Gabelshus 29.-31. Juli 2018. Etter å ha lest gode anmeldelser om hotellet, hadde vi høye forventninger da vi sjekket inn. Vi ble dessverre møtt av et rom uten aircondition, og da det var utrolig varmt disse dagene hjalp det lite med en bordvifte. Rommet var tydelig ikke vasket godt nok heller. Det var hår på gulvet, kaffeflekker på bordet og støv i vinduskarmene. Frokosten var bra, men i frokostsalen var det også en stor del spindelvev i taket. Det er et gammelt bygg med mye sjel, men vi forventer uansett at renholdet er på plass.

Dato for oppholdet: juli 2018
1  Takk, 4annef
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Kjære Anne F,

Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss.
Vårt overordnede mål er å yte fantastisk service for alle våre gjester – På Clarion Collection Gabelshus skal vi skape uforglemmelige gjesteopplevelser. Dessverre er det tydelig at vi ikke riktig klarte det under ditt opphold. Her var det flere punkter som vi allerede har tatt tak i. Når det gjelder varmen så hadde vi en ekstremt varm sommer og kjølingen på ventilasjonsanlegget vårt klarte ikke holde det kjølig nok. GAbelshus er et gammel bygg og vi lik de fleste hotellene i OSlo har dessverre ikke aircondition, kun kjøling på ventilasjonanlegget
Jeg håper imidlertid at du vil gi oss en ny sjanse til å overbevise deg om at vi er det rette hotellet for deg. Dersom du ønsker å bo hos oss igjen, håper jeg å høre fra deg i forkant av ditt opphold. Karl.einar.sundby-bagaas@choice.no