Randi T
Stavanger, Norge
4,0 av 5 boblerAnmeldt 28. nov. 2018via mobile enheter
Dato for oppholdet: november 2018
KarlEinarS2, General ManagerClarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 29. nov. 2018
Kjære Randi T,

Hjertelig takk for veldig koselig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss, det setter vi så utrolig pris på.
Vi håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake om ikke så alt for lenge.

Hotelldirektør
Our lounge area on the second floor
kr 902
  • Radissonhotels.com
2.6 km fra Clarion Collection Hotel Gabelshus
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 28. november 2018 via mobile enheter

Hvis Du liker følelsen av å være hjemme når du er på hotell velg dette. Nydelig mat, en stemning som gjorde at du opplevde å bli sett. Hyggelige og profesjonelle ansatte. Gode rom og gode steder og sitte og slappe av utenfor rommene. Kort vei til sentrum, men med rolig område for beliggenhet. Perfekt for oss.

Takk, Ibol2022
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2018

Kjære Safari01984025333,

Varmt takk for din hyggelige tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus.
Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 22. november 2018 via mobile enheter

Etter flere dager til fjells var savnet etter en god seng å sove i stort. Det ble innvilget! Selv om jeg ble flyttet pga sikringsbrudd, og ikke fikk badekaret jeg var lovet, var dette et hotell jeg gjerne besøker igjen. Frokosten var nydelig og stort utvalg. Hyggelig personale. Hotellet har også noen parkeringsplasser i bakgården.

Takk, hegen2016
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. november 2018

Kjære hegen2016,

Varmt takk for særdeles hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus. Beklager at vi ikke hadde ledig rom med badekar til deg denne gangen, Vi har ikke dette på så mange rom dessverre. Vi gleder oss til å få ønske deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 16. november 2018

Jeg og min familie bodde her 3 netter . Vi var i alderen i alderen 28 - 90 år .
Og alle var kjempefornøyd :) Hotellet har en meget behagelig atmosfære , både når det gjelder interiør og personale. Det var også en liten peisestue , noe som er sjeldent på hoteller i dag , et fint sted å dvele ........
Anbefaler Gabelshus på det varmeste og kommer gjerne igjen .
p.s for ikke å glemme den fantastiske frokosten ,tusen takk :):)

Takk, siri h
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Kjære siri h,

Varmt takk for særdeles hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus. Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Trives svært godt og vil fortsette vår lange rekke besøk. Beliggenhet, ro og interiør er avgjørende.
Noen småting denne gang. Stappfulle frokostbord krever raskere etterfylling av buffé.
Litt problemer med badekaret og manglende produkter på badet. Takk til forekommende og ekspeditt resepsjonpersonale :)
Kanskje økende popularitet har gitt noen utfordringer?

Takk, 771bj_rnv
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. november 2018

Kjære Bjørn V,

Varmt takk for en hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus.
Også takk for din tilbakemelding der vi kan forbedre oss. Ofte er det stort trykk siste timen på frokost i helgene og vi bemanner og strukturerer oss deretter, men av og til kommer det veldig rush allikevel slik at vi ikke får vært så raske som vi ønsker. Jeg er glad for at det ordnet seg med de andre punktene.
Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 4. november 2018

Pent hotell i litt gammel stil. God frokost med bra utvalg av pålegg og annet. Litt lite utvalg i brød. Grei og enkel kveldsmat inkludert. Bra rom, med gode senger, men ingen steder å legge fra seg kofferter, eller toalettmappe . Dyr parkering.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, sabrina557
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Kjære sabrina557,

Hjertelig takk for hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss, det setter vi utrolig pris på.
Noen av rommene våre er mindre i størrelse og vi skal sørge for at du får et større rom neste gang.