Anmeldt 20. august 2019 via mobile enheter

Hadde noen veldig hyggelige dager i juli. Er alltid like koselig å komme tilbake til gabelshus. Frokosten er veldig bra og hyggelig stemning.
De dagene vi spiste kveldsmat så var den delikat og god.
Ligger sentralt og nært til alt man kan tenke seg.
Anbefales på det sterkeste

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, emmertz
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. august 2019

Kjære emmertz,

Hjertelig takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss, det setter vi utrolig pris på.
Varmt velkommen tilbake snarlig.

Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Vi bodde her i 3 netter med hunden vår.Vi ble godt tatt i mot med hunden,med matskål,mat og velkomsthilsen.De ansatte var positive til hunden og hun var velkommen i alle hotellets lokaler,også til frokost.Eneste minus på dette hotellet var at de ikke hadde aircon,så det ble veldig varmt på natten.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, siljehaukedal
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. juli 2019

Kjære siljehaukedal,

Varmt takk for koselig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus og at deres hund følte seg ekstra velkommen. Som dere nevner har vi dessverre ikke AC på de fleste rommene da den gamle strukturen i bygget ikke tillater å innstallere det.
Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Vennlig hilsen

Anmeldt 21. juni 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd med hotellet. Det ligger litt tilbaketrukket, ikke prangende, det har absolutt særpreg. Hyggelig betjening. Noe av det viktigste er at det var rent, og at det ikke bare er vasket midt etter golvet .
Alt i alt veldig positivt inntrykk av dette hotellet.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, aslea2017
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juni 2019

Kjære aslea2017,

Hjertelig takk for særdeles hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus. Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Vennlig hilsen

Anmeldt 31. mai 2019 via mobile enheter

Hotel Gabelshus er vårt favoritthotel i Oslo. Serviceminded og blide resepsjonister gjør inn- og utsjekkingen så enkel. Rommene er deilige, alltid rene og med komfortable senger. Frokosten tilbyr alt man kan trenge, delikat og friskt. God kaffe!
Vi gleder oss alltid til et opphold her.

Dato for oppholdet: mai 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, siri60
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2019

Kjære siri60,

Anmeldt 5. mai 2019

Fint og rolig beliggende hotell nære Bygdøy Alle, Solli og Frogner. Lett tilgjengelig parkering, både i regi av hotell og vanlig gateparkering. Ble møtt av en smørblid resepsjonist som ga oss et koselig rom. Hun ordnet også opp direkte med kjøkkenet når vi ønsket en liten snack utenom serveringstid. Disse små tingene som gjør at et opphold blir så mye bedre! Mellom kl 15 - 18 spanderer også hotellet vafler, kaffe og te, og vafler er alltid velkomne i min bok. Helt ok frokost.

Skulle jeg påpeke noe til hotellet så må det være:

Ikke ha "Blue Nun" flaska med vin på utstilling i baren (det smaker forferdelig og det gir helt feil assosiasjoner for de aller fleste) Vi bestilte også et glass vin type husets + en annen .. de to glassene står igjen i lobbyen relativt fulle. Helt ok og tilby rimelig vin, men det bør være en viss kvalitet over den. Evt. bare dropp vinen og tilby kun musserende, da slipper dere unna med rimeligere utvalg så lenge det er avkjølt.

Oboy pulveret dere tilbyr under frokosten, er dette gått ut på dato?

Egg: kunne dere også legge til "smilende" egg :) <--- sånn.

Bacon: Hva skjedde med sprøstekt bacon, er det vanskelig og få til?

Greit med multivitaminpillene som ligger fremme, litt "billig" triks, ville heller servert en "smoothie" i lite beger. (Hører med at jeg faktisk tok en vitaminpille, eller dvs. jeg ble pakket på en vitaminpille fra min kone..)

Servicen ved deres hotell var upåklagelig!

Takk for oppholdet for denne gang, vi kommer tilbake!

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, leifand
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. mai 2019

Kjære leifand,

Takk også for din tilbakemelding om vin. Den Blue Nun flasken er vårt eneste alkoholfrie alternativ så det er derfor vi har den på utstilling. Også takk for din tilbakemelding om frokosten. Dette kan jeg love deg at vi vil se nærmere på og gjøre endringer de endringer som trengs. Vi håper vi kan få gleden av å ønske dere velkommen tilbake om ikke så alt for lenge.