FindHotel
SPAR USD 23
Expedia.comUSD 145
HurbUSD 163
Anmeldt 12. januar 2020 via mobile enheter

Var der fra Lørdag-Søndag veldig koselig hotell med rolig stemning. Var veldig gode vaffler fra innsjekk 1500 til 1800 og bra kveldsmat 1800 forventet ikke at det var inkl i prisen så det var en positiv overraskelse!

Rent hotellrom, hyggelig betjening og god mat.
Kommer absolutt tilbake neste gang vi skal ta en natt på hotell :)

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, 813larsj
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2020

Kjære 813larsj,

Varmt takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus. Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.

Anmeldt 8. november 2019 via mobile enheter

Rommet jeg fikk tildelt i forbindelse med kurs på hotellet var minimal i størrelse, hadde ikke nattbord eller kjøleskap. Det var også svært lytt. Jeg kunne høre nynning fra et annet rom, selv om jeg hadde tv'n på. Har forståelse for at bygget er gammelt, men det ble svært plagsomt når man skulle sove.

Til gjengjeld var rommet rent og pent, og senga var god. Beliggenheten er også flott, fordi du føler at du "trekker deg tilbake" fra den verste støyen.

Maten var så som så. Litt dårlig på å fylle opp med mat til lunsjen, men greit utvalg.

De ansatte var smilende og imøtekommende. Ingenting å utsette på servicen.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, vatnecha
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2019

Kjære vatnecha,

Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss.
Vårt overordnede mål er å yte fantastisk service for alle våre gjester – På Clarion Collection Gabelshus skal vi skape uforglemmelige gjesteopplevelser. Dessverre er det tydelig at vi ikke riktig klarte det under ditt opphold. Her var det flere punkter som jeg kan love deg at vi vil se på og ta tak i.
Beklager at maten ikke ble fyllt opp raskt nok ved lunsjen, vi ser på rutinene og gjør det vi kan for at det skal gå raskere.
Hyggelig å høre at servicen har hyggelig og imøtekommende.
Velkommen igjen så skal vi sørge for et større rom som ikke er lytt.

Anmeldt 26. september 2019

Trivelig og bra hotell! Stille og rolig, men likevel sentral beliggenhet. Greie rom, bra med kaffemaskin på rommet, men enda bedre at det går an å forsyne seg med kaffe,te og vann døgnet rundt fra spisesalen! Veldig hyggelig personale, særlig i spisesalen! Bra frokost, og meget bra kveldsmat! Om hotellet ikke hadde vært en del av Pr......ehhm Choice-kjeden hadde det blitt toppscore! Også svært irriterende at man hele veien maser på gjestene om å ikke få rommet vasket, bruke mindre vann, ikke skifte sengetøy, ikke skifte håndklær osv når de som tjener på dette er hotellet...

Takk, Oddie99
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2019

Kjære Oddie99,

Takk for hyggelig tilbakemelding om hotellet og servicen fra ditt siste opphold hos oss. Det setter vi pris på.

I Nordic Choice støtter vi PRIDE med stolthet og her er det "Room for all", det vil vi fortsette med fremover også.
Velkommen tilbake ved neste anledning.

Vennlig hilsen,
Stolt Hotelldirektør

Anmeldt 24. september 2019 via mobile enheter

Greit hotel som var relativt lett å finne for oss som kom fra Vestlandet.
Litt lang venting ved resepsjonen før vi fikk sjekket inn, men hyggelig da vi kom til.
Vi hadde kvelds/midags-bufé inkludert i prisen og inviterte min bror til middag på hotellet. Stor skuffelse; noen kalde og smakløse fiskekaker var det eneste som ble servert sammen med godt brente poteter og annet ubeskrivelig tilbehør. Dette burde hotellet ikke være bekjent av.
Frokost neste morgen rettet opp litt av gårdagens skuffelse, den var helt grei og med rikelig utvalg.
Bra hotel, men styr unna kveldsbuféen.

Takk, 837edmundl

Kjære 837edmundl,

Tusen takk for en åpen og ærlig tilbakemelding fra ditt siste opphold hos oss.
Vårt overordnede mål er å yte fantastisk service for alle våre gjester – På Clarion Collection Gabelshus skal vi skape uforglemmelige gjesteopplevelser. Dessverre er det tydelig at vi ikke riktig klarte det under ditt opphold når det gjaldt vår kveldsmat. Vi har jobbet mye med å forbedre vår kveldsmat og har fått mye positiv respons på dette, men jeg ser at vi fortsatt har noe å jobbe mot. .
Jeg håper imidlertid at du vil gi oss en ny sjanse til å overbevise deg om at vi er det rette hotellet for deg ved neste anledning.

Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Stemningsfullt hotell med varm atmosfære. Blid og imøtekommende personal. Hadde glemt mobil- lader, fikk låne en av hotellet.
Merker at de har tenkt gjennom hvordan man kan yte best mulig service. Responderte raskt, presist og svært bra på alle forespørsler.
Litt varmt på rommet, uten mulighet til å regulere temperatur.

Takk, 922fredrikb
KarlEinarS2, General Manager på Clarion Collection Hotel Gabelshus, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2019

Kjære 922fredrikb,

Tusen takk for særdeles hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Clarion Collection Hotel Gabelshus. Vi gleder oss til å få ønske dere velkommen tilbake ved en senere anledning.