kr 2 433
Dato for oppholdet: august 2020
Hanne Brox, OwnerKarl Johan Hotel, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 2. okt. 2020
Kjære Linus,
Beklager veldig sen respons! Vi setter stor pris på din gode tilbakemelding av oppholdet på Karl Johan Hotel og hyggelig å høre at det bidro til en fin Oslo-tur. Vi ønsker dere velkommen tilbake ved neste anledning!
kr 2 219
    kr 898
  • Priceline
0.6 km fra Karl Johan Hotel
Gratis Wi-Fi
Our lounge area on the second floor
    kr 845
Svømmebasseng
Se flere hoteller i Oslo
1924 av 124 anmeldelser
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening. Smilende og imøtekommende. Hotellet i segselv ligger supersentralt midt i Karl Johan og er veldig kort avstand til en rekke ting å gjøre ( shopping, slottet, museum, Aker brygge e t c) rommene var ikke de største men hly takhøyde som gjorde opp for det. Helt nyoppussede så rommene så kjempe fine ut. Nye smart TVer og gratis internet som faktisk funker! Badene var rene og pene, lurt å få med seg at det er ikke noe ekstra badetilbehør som shampoo, balsam etc som man kan ta, kun en dusjsåpe pumpe som står i dusjen. Så ta med egen shampoo og balsam. Sengene var super gode og man får to puter med rent sengetøy per pers så det er mykt og godt å sove. Eneste er at hvis man sover to i senga er det veldig lett å falle litt mellom sengene siden toppmadrassen er todelt, kanskje ikke helt ideelt for par. Helt lystette gardiner, aircondition og lydisolert så man sover som et barn. Litt surrete vaskedame ( tok kortet vårt fra lysbryteren vår mens vi var ute men ordnet seg ). Kjempe fint utseende på lounge og resepsjon. Frokosten var helt OK, typisk norsk frokost (brød, frokostblanding) trist nok ikke bacon der.

Opplevelsen i segselv var veldig bra, anbefales.

1  Takk, mali_karina
Hanne Brox, Owner på Karl Johan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. oktober 2020

Kjære Karina,
Tusen takk for din strålende og innholdsrike anmeldelse av hotellet!
Det ser ut for at dere har fått tildelt et twin rom, som består av to separate senger. Dobbeltrommene har derimot en overmadrass som passer godt for par, noe selvfølgelig dere skulle hatt.
Når det gjelder baderomsartiklene, så skal det på plass dusjsåpe, shampo og balsam på alle rom. Rommene med høyere standard får noen flere produkter. Det gjenstår fortsatt noen detaljer etter renoveringen, men det kommer på plass etter hvert.
Ønsker dere hjertelig velkommen tilbake ved neste anledning!

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Flott hotell som fremstår praktisk talt som nytt (slik jeg forstår det er det akkurat totalrenovert). Vi hadde familierom ( dobbeltseng for to og sovesofa redd opp for to)mot Karl Johan. Puttet ungene i sovesofa mens vi voksne tok dobbeltsengen. Den var fantastisk god å ligge i. Både hotellet og rommet med bad var rent og ryddig og fremsto innbydende på alle måter. Spiste frokost. Den hadde det du forventer på hotell, men ikke spesielt mye mer. Det var yoghurt i diverse former, frukt, pålegg og varmmat som eggerøre, stekte poteter mm. La også merke til div frokostblanding, uten at vi prøvde det. Alt vi spiste smakte godt.
Beliggenheten blir ikke mer sentral i Oslo, så den kan man ikke klage på om man vil være "midt" i byen. Foruten rådhusklokken som ringer sent og tidlig var det lite støy ut mot Karl Johan. Ikke plaget klokkene meg heller, men den minste våkent kl 08:00 av dem. Ingen parkering til hotellet, så man må bruke offentlige parkeringer.
Hva gjelder bar og evt. treningsrom vet jeg ikke noe om, da det ikke var aktuelt for oss på denne turen.
Alt i alt, meget godt fornøyd pris og alt annet tatt i betraktning.

Takk, Trek56063623876

Kjære Trek56063623876,
Tusen takk for en fantastisk innholdsrik og god anmeldelse av hotellet! Det hjelper veldig i arbeidet med å stadig forbedre vårt produkt og vår service mot gjestene. Hotellet har vært under total renovering over en lengre periode og alt innvendig, foruten våre verneverdige trapp fra lobbyen, er nytt. Vi er veldig stolte av hotellet, og det gjør ekstra godt å høre at det også faller i smak hos våre gjester. Vil ønske dere velkommen tilbake neste gang dere er i Oslo!

Anmeldt 15. februar 2020

Hoveddelen mot Karl Johan er under restaurering, så en bakre del er oppusset og tatt i bruk. Veldig hyggelig betjening, fine rom og fine forhold for frokost. I tillegg hyggelige priser, og ikke minst, meget sentralt.

Dato for oppholdet: februar 2020
2  Takk, 337kjellb
KarlJohanHotel, Leder  på Karl Johan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2020

Kjære Kjell B.,

Takk for din hyggelige anmeldelse!
Håper å se dere hos oss igjen så snart hovedbygget er klart til å ta imot gjester.

Karl Johan Hotell

Anmeldt 19. desember 2019 via mobile enheter

Lite men reint og fint hotelrom .Veldig gode senger og nydelig frokost.Bra beliggenhet.Kort vei til d meste Karl Johans gt Slottet, Oslo City og Aker Brygge.Ekstra hyggelig å bli møtt av ei så koselig dame i resepsjonen.DIANA Ja d hotelet kan anbefales.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Janet S
DoraMelyan, Manager på Karl Johan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. januar 2020

Kjære Janet S,

Takk for din flotte tilbakemelding!
Velkommen til oss igjen når alt står klart.

Karl Johan Hotel

Anmeldt 14. november 2019

Dette hotellet ligger ekstremt sentralt til, har blide og imøtekommende ansatte på alle døgnets tider. Romslige og helt nye rom med veldig gode dobbelt senger, stort og variert utvalg på frokost buffe. m.m.
Gir valuta for penga. Kan anbefales sterkt.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, Magne H
DoraMelyan, Manager på Karl Johan Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. november 2019

Kjære Magne H,

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding!
Vi setter pris på det og håper å se deg igjen hos oss.

Karl Johan Hotel