Endre N
Dato for oppholdet: november 2018
Are G, General ManagerThon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 19. nov. 2018
Hei
Takker for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake

kr 3 286
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
    kr 1 148
5.6 km fra Thon Hotel Linne
Gratis Wi-Fi
Our lounge area on the second floor
kr 1 082
    kr 1 517
5.9 km fra Thon Hotel Linne
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Thon hotel linne, kor skal eg begynne!! Har vert bosatt her i ca 1 måned, har fått hjelp med alt eg trengte. God frokost med stort utvalg. Alle ansatte er hyggelige, men har en person eg må gi en ekstra stjerne i boka til og det er Gaya, ho er den mest serviceinnstillte personen eg har møtt, Gaja går den ekstra mila for deg, er den mest venlige å prate med å ho får deg til å føle som heime, Gaya sin poengsum frå meg er 10/10.

1  Takk, SeniorRobin
Are G, Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Tusen takk. for fantastisk tilbakemelding. Det er meget hyggelig å høre. Jeg bringer dette selvsagt videre til Gaya.

Og til deg, velkommen tilbake:)

Anmeldt 30. oktober 2018

Bodde på hotellet da jeg skulle på fest I Oslo og ville slippe å dra hjem på kvelden. Rommet vi fikk var helt fantastisk, stort, lyst, modern og fresht. Resepsjonistene på jobb var utrolig servicestilte og svarte på alle henvendelser vi matte komme med. På kvelden prøvde vi ut restauranten og for en nydelig middag dette var. Tipp topp service og utrolig smakfull mat! Tusen takk!!

Romtips: Spørr om et rom I hovedbygget så du slipper å gå over veien for og spise frokost.
Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Danielmortensen1998

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake

Anmeldt 20. oktober 2018

Kjempestort rom, og fint med "snill jente"-bong for ikkje å få reidd senga/skifta handduk kvar dag (hald til eit halvt glas vin). Reint og tiltalande. God mat, stort utval. Kan bli ttrangt i frukostsalen når fleire møter/konferanser startar opp samstundes. Stillas og byggearbeid i samband med oppgradering, litt forstyrrande på møtet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
3  Takk, AneLandoy
Are G, Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hei
Takk for din tilbakemelding. Vi jobber med saken bade på kapasitet i frokostsalen. Når det gjelder stillas vil de være nede om ca 14 dager. Velkommen tilbake.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Bra hotell, godt initiativ med verdi bonger for ikke å ha rom service hver dag. God kvalitet på bad og seng.
Spesielt vil jeg takke Gaya, hun snudde opp ned på ting for å skaffe det jeg trengte for å få ett stort bilde trygt med meg ned til T banen. Trygt beskyttet mot potensiell regn. Tusen takk☺️

Reisetype: Reiste alene
Takk, RenateN25
Are G, General Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Godt levert av Gaya:)

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Et veldig bra hotell som jeg har brukt mange ganger. Nokså godt utvalg til frokost og god plass i frokostsalen. Alltid hyggelig betjening til alle døgnets tider. Får man rom i bygg 2, får man nyoppusede og veldig fine rom. Mens i de nederste etasjene i bygg 1 får man noe mere "slitte" og eldre rom. Ellers veldig rent og romslig.

1  Takk, Selfuno

Takk for din tilbakemelding. Nå har vi gjort noen grep i forhold til de rommene du refererer til. Så de begynner å komme opp på et høyere nivå nå.

Velkommen tilbake