Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Vio.comUSD 139
Agoda.comUSD 158
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
79–84 av 312 anmeldelser
Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Thon hotel linne, kor skal eg begynne!! Har vert bosatt her i ca 1 mÄned, har fÄtt hjelp med alt eg trengte. God frokost med stort utvalg. Alle ansatte er hyggelige, men har en person eg mÄ gi en ekstra stjerne i boka til og det er Gaya, ho er den mest serviceinnstillte personen eg har mÞtt, Gaja gÄr den ekstra mila for deg, er den mest venlige Ä prate med Ä ho fÄr deg til Ä fÞle som heime, Gaya sin poengsum frÄ meg er 10/10.

Reisetype: Reiste pÄ forretningsreise
1  Takk, SeniorRobin
Are G, Manager pÄ Thon Hotel Linne, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Tusen takk. for fantastisk tilbakemelding. Det er meget hyggelig Ă„ hĂžre. Jeg bringer dette selvsagt videre til Gaya.

Og til deg, velkommen tilbake:)

Anmeldt 30. oktober 2018

Bodde pÄ hotellet da jeg skulle pÄ fest I Oslo og ville slippe Ä dra hjem pÄ kvelden. Rommet vi fikk var helt fantastisk, stort, lyst, modern og fresht. Resepsjonistene pÄ jobb var utrolig servicestilte og svarte pÄ alle henvendelser vi matte komme med. PÄ kvelden prÞvde vi ut restauranten og for en nydelig middag dette var. Tipp topp service og utrolig smakfull mat! Tusen takk!!

Romtips: SpÞrr om et rom I hovedbygget sÄ du slipper Ä gÄ over veien for og spise frokost.
Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Danielmortensen1998

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake

Anmeldt 20. oktober 2018

Kjempestort rom, og fint med "snill jente"-bong for ikkje Ä fÄ reidd senga/skifta handduk kvar dag (hald til eit halvt glas vin). Reint og tiltalande. God mat, stort utval. Kan bli ttrangt i frukostsalen nÄr fleire mÞter/konferanser startar opp samstundes. Stillas og byggearbeid i samband med oppgradering, litt forstyrrande pÄ mÞtet.

• Reisetype: Reiste pĂ„ forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
3  Takk, AneLandoy
Are G, Manager pÄ Thon Hotel Linne, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hei
Takk for din tilbakemelding. Vi jobber med saken bade pÄ kapasitet i frokostsalen. NÄr det gjelder stillas vil de vÊre nede om ca 14 dager. Velkommen tilbake.

Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Bra hotell, godt initiativ med verdi bonger for ikke Ä ha rom service hver dag. God kvalitet pÄ bad og seng.
Spesielt vil jeg takke Gaya, hun snudde opp ned pĂ„ ting for Ă„ skaffe det jeg trengte for Ă„ fĂ„ ett stort bilde trygt med meg ned til T banen. Trygt beskyttet mot potensiell regn. Tusen takkâ˜ș

Reisetype: Reiste alene
Takk, RenateN25
Are G, General Manager pÄ Thon Hotel Linne, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 16. oktober 2018

Godt levert av Gaya:)

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Et veldig bra hotell som jeg har brukt mange ganger. NoksÄ godt utvalg til frokost og god plass i frokostsalen. Alltid hyggelig betjening til alle dÞgnets tider. FÄr man rom i bygg 2, fÄr man nyoppusede og veldig fine rom. Mens i de nederste etasjene i bygg 1 fÄr man noe mere "slitte" og eldre rom. Ellers veldig rent og romslig.

Reisetype: Reiste pÄ forretningsreise
1  Takk, Selfuno

Takk for din tilbakemelding. NÄ har vi gjort noen grep i forhold til de rommene du refererer til. SÄ de begynner Ä komme opp pÄ et hÞyere nivÄ nÄ.

Velkommen tilbake