Vio.comUSD 123
Agoda.comUSD 145
Anmeldt 3. desember 2018

Faktisk et ukomplisert hotell i utkanten av Oslo sentrum. Noen minutters gange fra t-banen som kjapt tar deg ned til sentrum. Hotellet er som Thon-hoteller flest. De er rent, pent og hyggelig. Vi ble tatt godt i mot, kjapp innsjekk. Frokosten har et godt utvalg, servitører som diskret rydder hele tiden. Rommene er av god størrelse, badene innbydende med store myke håndklær.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, HeidiLarsen
Are G, General Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Takker for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake.

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Kom inn sent på kvelden, innsjekk gikk kjapt og greit. Fikk et helt nytt rom, med to store dobbeltsenger! helt topp for vår lille familie.
Kort vei til T-bane. (300meter ca). Lading av EL-bil med i prisen.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 587endren
Are G, General Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hei
Takker for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Thon hotel linne, kor skal eg begynne!! Har vert bosatt her i ca 1 måned, har fått hjelp med alt eg trengte. God frokost med stort utvalg. Alle ansatte er hyggelige, men har en person eg må gi en ekstra stjerne i boka til og det er Gaya, ho er den mest serviceinnstillte personen eg har møtt, Gaja går den ekstra mila for deg, er den mest venlige å prate med å ho får deg til å føle som heime, Gaya sin poengsum frå meg er 10/10.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, SeniorRobin
Are G, Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Tusen takk. for fantastisk tilbakemelding. Det er meget hyggelig å høre. Jeg bringer dette selvsagt videre til Gaya.

Og til deg, velkommen tilbake:)

Anmeldt 30. oktober 2018

Bodde på hotellet da jeg skulle på fest I Oslo og ville slippe å dra hjem på kvelden. Rommet vi fikk var helt fantastisk, stort, lyst, modern og fresht. Resepsjonistene på jobb var utrolig servicestilte og svarte på alle henvendelser vi matte komme med. På kvelden prøvde vi ut restauranten og for en nydelig middag dette var. Tipp topp service og utrolig smakfull mat! Tusen takk!!

Romtips: Spørr om et rom I hovedbygget så du slipper å gå over veien for og spise frokost.
Dato for oppholdet: september 2018
1  Takk, Danielmortensen1998

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding og velkommen tilbake

Anmeldt 20. oktober 2018

Kjempestort rom, og fint med "snill jente"-bong for ikkje å få reidd senga/skifta handduk kvar dag (hald til eit halvt glas vin). Reint og tiltalande. God mat, stort utval. Kan bli ttrangt i frukostsalen når fleire møter/konferanser startar opp samstundes. Stillas og byggearbeid i samband med oppgradering, litt forstyrrande på møtet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
3  Takk, AneLandoy
Are G, Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Hei
Takk for din tilbakemelding. Vi jobber med saken bade på kapasitet i frokostsalen. Når det gjelder stillas vil de være nede om ca 14 dager. Velkommen tilbake.