Expedia.comUSD 152
Vio.comUSD 152
Orbitz.comUSD 152
Anmeldt 10. desember 2018 via mobile enheter

Ble oppgradert til dobbeltrom med vannkoker for kaffe og te. Liker også at det var minibar på rommet. God stol med puff gjorde TV kvelden behagelig.
Fin og funksjonell innredning på rom og bad. Rent og pent.
Frokost med godt utvalg.
Hotel Linne kan absolutt anbefales for både jobb og fritid.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, clauso630
Are G, General Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. desember 2018

Takker for hyggelig tilbakemelding.

velkommen tilbake

Anmeldt 4. desember 2018 via mobile enheter

Allerede da jeg sjekket inn, følte jeg meg velkommen og godt ivaretatt. Jeg deltok på en konferanse, og hotellet byr på en topp moderne konferanseavdeling med meget serviceinnstilte medarbeidere som sørger for at alt er i skjønneste orden til en hver tid. Vi spiste også middag i det samme lokalet, og det var en meget ung og hyggelig kelner som gjorde hva hun kunne for å gjøre det hyggelig for oss.
Hadde det ikke vært for en mindre hyggelig opplevelse ved frokosten den siste dagen ville jeg gitt hotellet topp score. Svært bra!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, frodet192
Are G, General Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Hei
Takker for din tilbakemelding. Jeg vet hva du sikter til I forhold til frokosten. Servitørene bommet I forhold til antall gjester som hadde spist frokost og startet dekking til lunsj for tidlig som førte til at noen gjester matte sitte i vårt andre restaurantlokale. Det er tatt opp og endret på.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 3. desember 2018

Faktisk et ukomplisert hotell i utkanten av Oslo sentrum. Noen minutters gange fra t-banen som kjapt tar deg ned til sentrum. Hotellet er som Thon-hoteller flest. De er rent, pent og hyggelig. Vi ble tatt godt i mot, kjapp innsjekk. Frokosten har et godt utvalg, servitører som diskret rydder hele tiden. Rommene er av god størrelse, badene innbydende med store myke håndklær.

Dato for oppholdet: desember 2018
1  Takk, HeidiLarsen

Takker for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake.

Anmeldt 17. november 2018 via mobile enheter

Kom inn sent på kvelden, innsjekk gikk kjapt og greit. Fikk et helt nytt rom, med to store dobbeltsenger! helt topp for vår lille familie.
Kort vei til T-bane. (300meter ca). Lading av EL-bil med i prisen.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, 587endren
Are G, General Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2018

Hei
Takker for hyggelig tilbakemelding. Velkommen tilbake

Anmeldt 31. oktober 2018 via mobile enheter

Thon hotel linne, kor skal eg begynne!! Har vert bosatt her i ca 1 måned, har fått hjelp med alt eg trengte. God frokost med stort utvalg. Alle ansatte er hyggelige, men har en person eg må gi en ekstra stjerne i boka til og det er Gaya, ho er den mest serviceinnstillte personen eg har møtt, Gaja går den ekstra mila for deg, er den mest venlige å prate med å ho får deg til å føle som heime, Gaya sin poengsum frå meg er 10/10.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, SeniorRobin
Are G, Manager på Thon Hotel Linne, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2018

Tusen takk. for fantastisk tilbakemelding. Det er meget hyggelig å høre. Jeg bringer dette selvsagt videre til Gaya.

Og til deg, velkommen tilbake:)